Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ellopták a postán az Euronicsb...

Ellopták a postán az Euronicsból rendelt drága csomagomat, mit tegyek?

Figyelt kérdés
Két hete történt, hogy az Euronicsból rendeltem előre utalással egy drága (45.000 Ft) elektronikai eszközt Karácsonyra, ajándékba. Tehát előre kifizettem a terméket és a házhoz szállítást választottam. Szabadságon voltam azon a héten amikor esedékes volt, hogy az MPL (Magyar Posta Logisztika) futár kiszállítja. Ők állítólag háromszor is megpróbálták kiszállítani és én egész nap otthon ültem, csak ebédért ugrottam ki, vagy a kisboltba, de ezek szerint elkerültük egymást. Felhívni egyik alkalommal se hívtak, csak mindig nap végén kaptam egy emailt a sikertelen kézbesítésről.. Amikor harmadjára is elkerültek, akkor végre felhívtak és közölték, hogy a hozzám legközelebbi postán leadják a csomagot és ott átvehetem.. Mondanom sem kell mennyire örültem, hogy ezért ültem otthon 3 napig. Elmentem hát a postára és átvettem a csomagom, majd amikor otthon kibontottam, nagy meglepetésemre egy átcsomagolt hamis olcsó parfüm volt benne, aminek doboza és súlya kb megegyezett a rendelt termék méretével! Nem akartam elhinni, hogy ez velem történik meg, utólag bántam, hogy nem nyitottam ki a postán, de még sosem tapasztaltam ilyet, pedig rengetegszer rendeltem már olcsóbb, drágább terméket más helyekről! Sajnos még a csomagoláson is fel volt tüntetve az ár, emiatt is tudhatta aki rosszat akart, hogy értékesebb terméket rejt a csomag. Köszi Magyar Posta! Azonnal felhívtam az Euronics ügyfél szolgálatát, ahol egy hölgynek elmondtam a történteket és egyáltalán nem lepődött meg, tehát biztos gyakran megesik az ilyesmi. Megnyugtatott, hogy semmi gond, elküldik még egyszer a terméket, nekem csak annyi a dolgom, hogy a borítékot a parfümmel küldjem vissza nekik, hogy megvizsgálhassák. Még kettő euronicsos email címre is el kellett küldenem a fényképeket amiket a borítékról és a parfümről készítettem bizonyítékként, hogy kivizsgálhassák az ügyet. Emailt is kaptam a hívás után, amiben a rendelés megerősítése volt a termékről, amit még egyszer kiküldenek, meg is nyugodtam és vártam a fejleményeket. Másnap jött is egy futár, aki elvitte a "bizonyítékokat". Eltelt egy hét, nem történt semmi, majd felhívtak az Euronicstól, hogy kivizsgálták az ügyet és minden kamera felvételt visszanéztek, amin látszik, hogy nem náluk lopták ki a terméket a csomagból és innentől kezdve ők nem foglalkoznak ezzel, írjak a Magyar Postának és megadtak egy email címet!! Én teljesen döbbenten leraktam a telefont és ugyanazt az emailt a fényképekkel és a történtekkel elküldtem a Magyar Postának, persze eltelt már egy hét és nem válaszoltak! Teljesen elkeseredve és átverve érzem magam, mert úgy érzem mintha megloptak volna! Az Euronics elvette a pénzemet és egy ilyen kellemetlen szituáció után a legkevesebb lett volna, hogy kárpótol valamilyen formában! Szerintetek mit lehet tenni egy ilyen helyzetben? Hogy lehet ilyenkor a fogyasztó védelemhez fordulni? Hiszen még a bizonyítékokat is nyugodt szívvel visszaadtam nekik, amikor még azzal hitegettek, hogy újraküldik a terméket! Mit gondoltok, próbáljam meg újra az Euronics ügyfél szolgálatot felhívni, hogy nem tesz semmit a Magyar Posta és kárpótoljanak vagy szólok a fogyasztó védelemnek? Sajnos még sosem történt velem ilyen és tanácstalan vagyok, kérlek segítsen aki járt más hasonló cipőben..

2019. nov. 11. 10:26
 1/4 anonim ***** válasza:
86%

1 tegyél feljelentést

2 bankba be és kérj chargebacket, ha kártyával fizettél

2019. nov. 11. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
0%

Fogyasztóvédelem. Elküldött e-mailek és képek a bizonyíték.


(Bár szerintem a pénzednek búcsút inthetsz, de azért érdemes náluk is futni pár kört.)

2019. nov. 11. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
32%

Hát ha a postán történt a csere, akkor hiába várod, hogy kártalanítson az Euronics.


De az Euronicsnál is biztos létezhet kamera látószögön kívüli terület....


Nehéz ügy és sajnálom, ez rendkívül szörnyű eset! :(


Ráadásul az egy dolog, hogy lefotóztad a "bizonyítékokat", de azt is mondhatják, hogy te tetted bele, szóval szerintem is Fogyasztóvédelem vagy Békéltető testület vagy sajtó, de valami nagyobb nyilvánosság kellene hozzá, hogy így átvertek.


Mondjuk számomra az is érdekes, hogy háromszori kézbesítés sem sikerült, mert pont nem voltál otthon, de én jártam már úgy, hogy amikor csomagot vártam, direkt egész nap otthon voltam és képes volt otthagyni cédulát a postás, hogy menjek be érte: BE SEM CSÖNGETETT! Áramszünet meg nem volt. Szóval ennyit erről.


Azt hiszem, legközelebb ilyen nagy értéket inkább utánvéttel fizetnék, de akkor is mi a garancia, hogy az van benne, ami fel van rajta tüntetve?!


Most én is elbizonytalanodtam és együttérzek veled, de őszintén szólva kevés reményt látok arra, hogy bárki is felvállalja a felelősséget és kárpótoljon.


Mindenesetre az Euronicsból inkább nem rendelek semmit ezentúl sem.

2019. nov. 11. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
74%

Ha nem hajlandóak együttműködni az ügyben, akkor érdemes lehet feljelentést tenni az Euronics és a Posta ellen is. Az egy dolog, hogy az Euronics szerint nem náluk történt a lopás, de nem a te dolgod elhinni, hogy ez tényleg így van-e. Ha van kamerafelvétel, akkor majd a bíróságon bemutatják és tisztázva lesznek.


Egyébként nyugodtan nyaggasd az Euronics-et, hogy küldjék a beígért cserecsomagot, hátha lesz belőle valami. Csak arra ügyelj, hogy tisztán kommunikálj velük, mert ha tényleg feljelentés lesz belőle, akkor kellemetlen lesz majd kimagyarázni a fenyegetőzéseket és hasonlókat.

2019. nov. 14. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!