Webes vásárlásnál a termékről nem akarnak információt adni, valószínűleg mást akarnak postázni, mit tehetek?
" Utánvétes, megtehetem, hogy nem veszem át az eltérés miatt? "
Az utánvétes átvétel folyamata a következő: futár megérkezik a csomaggal, kifizeted, majd utána átadja a csomagot, elrobog, Te meg bontogathatod, de addigra már hetedhét határon túl lesz.
Tehát nem fogod tudni, mit vettél át.
Ha nem olyan a termék, mint amilyennek hirdették, akkor van elállási jogod, de nem minden esetben: romlandó élelmiszer, egyedileg, személyre gyártott termék, CD, szoftver, újság, stb esetén.
Miért kellene az elállási nyomtatvánnal pestre utaznod? Emailen elküldöd.
Nagyon köszönöm a választ. Sok helyen azt olvastam, hogy a csomag átvételekor ki kell bontani, és probléma esetén jegyzőkönyvet kell felvenni. Egyes futárok már "gyárilag" ezzel a hibás termékről szóló kitöltött nyomtatvánnyal együtt adják át még a jó árut is, gyorsítva ezzel az esetleges reklamációs folyamatot.
Éppen küldeni is lehet az elállási nyomtatványt és a hibás terméket, de ez is külön költség, bár egy tapasztalatom már van és az pozitív, szó nélkül visszavették a terméket és egy héten belül megkaptam a pénzemet is. Valószínűleg erre játszik az uni-max webáruház ügyintézője - akarom mondani ügy nemintézője - is, hogy ő kimaradhasson ebből, ami tulajdonképpen nem is az ő hibája, hanem a weboldalkészítőé, illetve annak a megbízójáé.
"… megrendeltem. Utána nézegettem hasonló termékeket a weben … "
Eleve nem jó a sorrend. Előbb körültekintően mindenütt megnézem, és amikor megtaláltam a legkedvezőbb terméket a legkedvezőbb áron, akkor döntést hozok. És megrendelem. És utána már nem nézegetek, mert eldöntöttem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!