Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webes vásárlásnál a termékről...

Webes vásárlásnál a termékről nem akarnak információt adni, valószínűleg mást akarnak postázni, mit tehetek?

Figyelt kérdés
Az uni-max.hu webáruházban kinéztem egy terméket a weboldal információi alapján és megrendeltem. Utána nézegettem hasonló termékeket a weben és az a gyanúm támadt, hogy a weboldali fotó egy kisebb méretű, de nekem megfelelő kialakítású terméket mutat, viszont nem azt a formát akarják nekem küldeni a választott méretben. Többszöri rákérdezésemre kitérő válaszokat kaptam. Még nem indult el a termék a cseh forrástól. Kértem, hogy csak akkor küldjék, ha a weboldalukon mutatottal egyező formájú. Süket fülek. Utánvétes, megtehetem, hogy nem veszem át az eltérés miatt? Vagy ki kell fizetnem és fel kell utaznom vele és az elállási nyomtatvánnyal Pestre?

#elállás #hibás teljesítés #áru átvételének megtagadása
2019. szept. 25. 18:23
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

" Utánvétes, megtehetem, hogy nem veszem át az eltérés miatt? "


Az utánvétes átvétel folyamata a következő: futár megérkezik a csomaggal, kifizeted, majd utána átadja a csomagot, elrobog, Te meg bontogathatod, de addigra már hetedhét határon túl lesz.

Tehát nem fogod tudni, mit vettél át.


Ha nem olyan a termék, mint amilyennek hirdették, akkor van elállási jogod, de nem minden esetben: romlandó élelmiszer, egyedileg, személyre gyártott termék, CD, szoftver, újság, stb esetén.


Miért kellene az elállási nyomtatvánnal pestre utaznod? Emailen elküldöd.

2019. szept. 25. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Nagyon köszönöm a választ. Sok helyen azt olvastam, hogy a csomag átvételekor ki kell bontani, és probléma esetén jegyzőkönyvet kell felvenni. Egyes futárok már "gyárilag" ezzel a hibás termékről szóló kitöltött nyomtatvánnyal együtt adják át még a jó árut is, gyorsítva ezzel az esetleges reklamációs folyamatot.

Éppen küldeni is lehet az elállási nyomtatványt és a hibás terméket, de ez is külön költség, bár egy tapasztalatom már van és az pozitív, szó nélkül visszavették a terméket és egy héten belül megkaptam a pénzemet is. Valószínűleg erre játszik az uni-max webáruház ügyintézője - akarom mondani ügy nemintézője - is, hogy ő kimaradhasson ebből, ami tulajdonképpen nem is az ő hibája, hanem a weboldalkészítőé, illetve annak a megbízójáé.

2019. szept. 26. 10:13
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

"… megrendeltem. Utána nézegettem hasonló termékeket a weben … "

Eleve nem jó a sorrend. Előbb körültekintően mindenütt megnézem, és amikor megtaláltam a legkedvezőbb terméket a legkedvezőbb áron, akkor döntést hozok. És megrendelem. És utána már nem nézegetek, mert eldöntöttem...

2019. szept. 26. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Naiv elképzelés az, hogy a vásárló a weben és máshol elérhető MINDEN információt be tud szerezni, pláne, hogy beszerez, mielőtt dönt a vásárlásról. Általában megnézi az Árgép listáját, jobb esetben még a Google keresőjét is használja. Az én esetem más volt, a bolttól kapott kedvezmény miatt csak a bolt kínálatából választhattam, és nem egy termék különféle előfordulásai, hanem sokféle termék közüli választás volt a feladatom. Így esett az adott, forgó, a terméket körben megmutató vizuális tájékoztatás és a kapcsolódó leírások alapján a választásom a termékre. Valóban az én hibám, hogy az aliexperess.com színvonalához szokva, ahol 99.99%-ban azt kapja a vevő, amit bemutattak neki és felhasználhatja a korábbi vevők visszajelzéseit is, BÍZTAM az uni-max tájékoztatásában. Legalább is az elsőben, amit a portál nyújtott. Mert most már látom, semmi garancia arra, hogy azt kapom, amit itt bemutatnak, és ami még rosszabb, nem hajlandók vagy nem képesek megválaszolni a termékkel kapcsolatos vevői kérdéseket sem. Ezt bátran állítom ma, mivel megpróbáltam a cseh portálnak, független személynek írt emaillel is megkapni a választ a kérdésemre, de az ígért két munkanapon belül nem jött válasz, talán azért, mert angolul kérdeztem a cseh szolgáltatótól.
2019. szept. 27. 07:10
 5/5 A kérdező kommentje:
A legújabb fejlemény, hogy amint elindították az árut a forrás Csehországból, megkaptam a kért információt a cseh központ által küldött fénykép formájában. A sejtésem igaz volt, a termék formája eltér a webshopon bemutatott, általam megrendelt termékétől. Ahhoz tulajdonképpen időben van, hogy elutasíthassam a csomag átvételét. Az ügy-nem-intéző kedves és rafinált hölgy küldött egy nagy kedvezménnyel árusított termékre a figyelmet felhívó emailt, amit kvázi elnézéskérésként is értékelhetek. Jobban örülnék, ha javítanák az áruról szóló leírást, hogy mások már azt kapják, amit rendelnek.
2019. szept. 28. 01:25

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!