Mi a logika a futárcégnél?
Ez megszokott dolog, hogy ha helyszínt változtatsz, a napot is későbbre teszik, nem érdekli őket, mennyire van közel a két cím.
Ha "csak 300 m", annyit te is sétálhattál volna.
Tegnap este címet változtattál. Miért nem nappal?
Nyilván későn változtattál és nem ugranak azonnal 250 embernek a címváltoztatására - ahhoz idő kell.
Ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy ugyanabba a körzetbe tartozik - hiába csak 300 m.
Kérdező, ne legyél már ennyire ... inkább nem írom ki: ha tudtad, hogy a munkahelyeden leszel, akkor miért nem eleve oda kérted: Ha késő este megváltoztatod a címet, ne csodálkozz, ha nem kapod meg másnap: vagy mindenki azonnal pattanjon, ahogy Te fütyülsz? Ne már...
Időgarantált a csomagod? Mert ha nem, akkor abszolút semmi jogod kiakadni.
GLS-nél eleve egy nappal hamarabb jön a mail, ezzel már én is megjártam. Logisztikai hiba, hamarabb regisztrálják a rendszerbe, minthogy odaérne, így fizikailag még nincs is ott, de a rendszer automatikusan a kövi munkanapot lövi be. Mikor nekem ilyen volt, akkor felhívott másnap reggel a futár, hogy látja, hogy tegnapi dátum van rajta, gyorsan le is fixáltuk, hogy az eredeti címre hozza, nem volt gond.
Azóta már hozzászoktam, mindig +1 napot hozzáadok gondolatban. Egyébként a szállítás napján reggel küldenek smst, tudod hívni te is a futárt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!