Ezek a nagy multik, mint a Coca Cola vagy a Gillette, miért herélik ki önmagukat a reklámjaikkal, kampányaikkal? A riválisoknak, mint a Pepsi, a borotvánál pedig a Wilkinsonnak semmit sem kell csinalniuk, hogy megnyerjék maguknak az embereket.
miről beszélsz?
1) homofóbok mindenhol vannak, szerinted ki nem szarja le, mit rinyálnak
2) ha nem lennének homofóbok, akkor más idióták, másba kötnének bele
3) kb 10 napja minden hírportál, minden fórum, minden tv csatorna, minden rádió erről beszél = INGYEN REKLÁM
4) attól még nem fogok pepsit inni, mert valaki csúnyát mondott a cocacóláról, és más se
Csak a normális gondolkodású emberek gondolják úgy, ahogy te kérdező, de a többség még tapsikol is az erkölcstelenség vagy a nem hagyományos családmodell, értékrend felrúgásához, reklámozásához.
Szerintem akiknek ez bejön, az mind homo vagy látens homo.
Én nem ítélem el a bzikat, elfogadom, hogy nem vagyunk egyformák, de akkor sem kellene úton-útfélen az ember orrába dörgölni, a gyerekeknek ilyen hamis példát mutatni - szerintem a szerelem, szexualitás magánügy.
Lassan eljutunk oda, hogy majd a pedofília is menő lesz - NA NEE!
Vagy benned van a hiba és nem a nagy cégekben, akinek az ügyfél, az ügyfél, szexuális irányultságtól függetlenül. Náluk egyenlőség van, a te fejedben meg nem.
Szerintem szép plakátok, tetszenek nekem. Jobban, mint a női bikinis segg melletti sörösüveg, már bocs.
Három éve ez a reklámkampány lehetett volna harcos kiállás, de ma már pontosan tudjuk, hogy a fizetőképes kereslet Magyarországon is egyetért a kampány tartalmával és szigorúan anyagi szemmel nézve nyereséges lesz a reklám. Úgy meg pláne, hogy pár pesti metróreklám áráért országos médiafelhajtást kaptak, mert most a csapból is Coca Cola folyik.
Marketing szempontból egy kifejezetten ügyes húzás volt és jól csinált pénzt a kiszámítható kormánypárti reakciókból. Vagy belőlünk, mert most is erről beszélünk.
A Nike is biztosra ment a megosztó kampányával:
A Gillette reklámot nem ismertem, nem is értem, hogy gondolták és bele is buktak:
A fő különbség a kettő között, hogy a Coca Cola üzenete pozitív és indirekt (szeretet, mások elfogadása olyannak, amilyenek), a Gillette pedig direkt módon azonosítja a saját várásló közönségét egy rakás sztereotipikus negatív viselkedéssel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!