Aegonnál bejelentett kár javítási költségét alacsonyabbnak jelentettem be, mint ami a számlán szerepel. Ez problémát jelent?
Kijött a szerelő, kijavította a problémát, számlát pedig nem adott. Abban egyeztünk meg, ha szükség lesz rá a biztosítás miatt, később ír egyet. Ezután bejelentettem a kárt a biztosítónál, ahol mondtam, hogy a javítás x forintba került és számlám is van róla. Most felhívtam a szakit, aki mondta, hogy persze, ír számlát, de az magasabb lesz, mint az eredeti összeg, mert az áfát is hozzászámolja.
Mi lesz, ha a magasabb összegű számlát benyújtom a biztosítónak? Egyből fel fog tűnni, hogy egy áfányival magasabb összeg szerepel rajta, mint amennyit előzetesen bejelentettem, ebből ki fog derülni, hogy a bejelentéskor még nem volt számlám, ergo hazudtam.
Vagy mondjam a biztosítónak, hogy rossz összeget mondtam elsőre és nem lesz belőle gond?
Vagy írassak az eredeti összegről számlát és az áfát oldjuk meg másképp a szakival?
Az én szempontomból az lenne a legjobb természetesen, ha nem kellene nekem állnom semmit.
Mit javasoltok? Valakinek van hasonló tapasztalata?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!