A Biztosítóknak ki a felügyeleti szervük? Ha problémám van a Biztosítómmal, melyik szervnél lehet panaszt tenni és hogyan?
Figyelt kérdés
A Signal Biztosítónak az ügyfele vagyok. Káresemény ért és egyszerűen se email-ben se telefonon nem lehetett őket elérni. Végül az online-felületükön tudtam a káreseményt bejelenteni, képeket is küldtem. A kárfelmérő 3 nap után jött ki, amikor már megszáradt a beázás és eltelt még egy hét, amíg arra vártam, hogy elküldje az elszámolást, hogy mennyit fizetnek. Ezután csak ígérgetés volt, utána telefonon sem tudtam elérni a kárfelmérőt, mert egyszerűen nem vette fel a telefont. Ezt nem fogom annyiban hagyni. Hol kell bejelentést tennem?2017. okt. 7. 10:47
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!