Napi értéken számolt biztosításom felmondása után (2 hónapra kegyeskedtek utalni) 2* postázták és 2 eltérő összeget. Biztos, hogy csak az egyik jogos. Most tényleg nekem kell ezzel is bajlódnom?
A felmondás után -mivel volt rajtam némi nyomás- hetente érdeklődtem, de nem igazán hatódtak meg a maximális 30 napot alapból kivárták. Egy-egy telefon pedig ritkán volt 15~20 percnél rövidebb. 30 nap után közölték, hogy postázzák várhatóan egy héten belül megérkezik. Nem sikerült. ~1,5 hét után telefonon rákérdeztem, ugyan vajon miért nem kaptam még meg? Itt némi reklamációval is éltem. Szabadkozás és ígérgetés után végre megérkezett (kisebb hibák így is belecsúsztak, mert a bejelentett címemre sikerült elküldeniük pedig a csekkeknél még tudták, hogy nem oda kell, hanem a levelezésire.) ... és most, három nap múlva kaptam újabb értesítést, gondoltam volt értelme reklamálnom - de nem, eltérő napi árfolyamon (ezért nem egyezik a 2 összeg) megkaptam ismét.
De én nem akarom hívogatni őket, se kedvem, se idegem, se időm. Eddig kényszerből megtettem, de ez meg legyen az Ő kényszerük. Amennyiben ők keresnek és pontosítanak: a 2 összeg közül, melyiket küldték tévesen, Én szívesen visszautalom Nekik .. de, természetesen csakis a saját adminisztrációs költségeim levonása utáni fennmaradó összeg mértékéig.
az igazi kérdésem - Ez így frankó?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!