Signal Biztosító mennyire gyors és korrekt kár esetén?
Lakásbiztosításról lenne szó, most ugye ők nyerték az év biztosítója díjat is, de ez lehet reklám.
Ha kár ért és bejelentem és a szerződési feltételek szerint térít, akkor milyen gyors és mennyire korrekt az ügyintézésük?
Sajnos már jártam úgy másik biztosítóval, hogy be kellett őket perelni, amit meg is nyertem, hogy kifizessék a jogos kárt.
Lakásbiztosítás nem tudom miben más. Nekem KGFB-m van náluk, amit szeretnék felmondani, mert van jobb ajánlatom is. Ezzel már két hete küzdök. Az aláírt lemondó nyilatkozatot elküldtem e-mailben, feltöltöttam kétszer on-line ügyfélszolgálaton keresztül. Elküldtem postán ajánlott elsőbbségi levélként, amit a postai nyomkövetés szerint nem hajlandóak átvenni. Elküldtem faxon, de még csak válaszra sem méltatnak. Úgy látom, csak Budapesten van ügyfélszolgálati irodájuk, ami tőlem 200 km-re van. Tehát azt várják el, hogy a munkahelyemen vegyek ki egy nap szabadságot, autózzak le oda-vissaz 400 km-t, csak azért hogy egy lapot az ügyintéző kezébe nyomjak. És persze ezt sem tehetem meg akármikor, csak amikor ők időpontot adnak.
Egy egy ilyen semmiség miatt ekkora cirkuszt rendeznek, el nem tudom képzelni mi van akkor ha az embernek káreseménye van. Akkor is hónapokig lehet várni a pénzre, mire az emberrel hajlandóak szóba állni? Ezek után náluk akkor sem kötnék semmilyen biztosítást, ha még ők fizetnének.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!