Hova vigyem vissza garanciával a Toshiba márkájú laptopomat, ha azóta megszűnt a bolt, ahol vettem?
Figyelt kérdés
2015. júl. 19. 16:40
1/5 anonim válasza:
A garancialevélen biztosan vannak szervizek felsorolva.
2/5 anonim válasza:
A garanciát az biztosítja, aki behozza az országba a készüléket.
Tehát ha olyan kereskedőtől vásároltál, aki a hazai disztribútortól szerzi be a készletét, akkor nincs gond, mehetsz a hazai márkaszervizhez.
A bukta akkor van, ha olcsójánoséktól vásároltál, azaz olyan helyről, ahol a többi piaci szereplőnél kicsit olcsóbban lehet megvenni a műszaki cikket, viszont nem itthonról szerzi be a termékeket. Ezeknél a cégeknél az adott cégnek kell(ene) a garanciát vállalnia, de ez általában akkor sem nagyon működik, amikor működik a cég.
3/5 anonim válasza:
vidd be egy márkaszervízbe, és a gyári szám alapján úgy is beazonosítják a garanciát, és viszik is szerelni ;)
4/5 anonim válasza:
de ugye fontos, hogy LG márkaszeríz legyen ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!