Hogy rázzam le a biztosítós ügynököt?
9: te örülnél, ha a határozott kérésed ellenére tovább zaklatnának, hívogatnának?
Nálam ha az első udvarias "köszönöm nem"-et sem fogja fel az illető, akkor onnantól szabad a pálya, hogy ha ő zaklathat, akkor én is lehetek bunkó. Én mondjuk nem szánnék rá ennyi időt amit írt a válaszoló, én lazán megfenyegetném feljelentéssel.
Nekem volt már párszor, amikor a köszönöm de nem elég határozottan elhangzott, ennek ellenére nem tágított az illető.
Amikor már minősíteni is kezdett, akkor be is gorombultam, merthogy milyen anya is vagyok, ha nem rendelem meg a babucikáról a többtízezres fotósorozatot - mert a kórházban kiadták neki a címem és persze rátenyerelt a csengőre, amikor TUDTA, hogy olyan lakásba megy, ahol újszülött és szoptató anya van... Akkor nem fogtam magam vissza.
Mondd, hogy megkötötted mással a szerződést, mert volt egy ismerősöd, aki szintén ezzel foglalkozik.
A telefonszámokat azért kéri, mert ha elégedett vagy egy szolgáltatással, akkor nyilván szívesen ajánlod másoknak is. Így teszel egy fodrásszal pl. amikor megdicsérik a hajad. A befektetésed sikere nem látványos, nem beszélsz róla a barátaidnak, ezért kéri, hogy ajánld. Persze, ha nem vagy elégedett, akkor ne tedd, de ezt mondd meg neki.
Nem az ügynököket kell utálni, neki ez a dolga. Az ő munkájuk tartja el a pénzügyest, a személyzetist, a marketingest, termékfejlesztőt, de még a takarítót is. Ez is csak egy munka, nem is fizetik meg rosszul, akkor miért ne csinálná.
Te viszont legyél határozottabb, akár add írásba, onnantól már van nyoma annak, hogy nem érdekel az ajánlata. Megjegyzem: lehet, hogy szükséged van arra, amit kínál. Olvastam már interneten műtétre pénzt gyűjtő posztokat, pedig lehet, hogy havi 4-5 ezres biztosításból meg lett volna oldva az élete... De persze te ismered a szitut.
Azért fura ez, tudom én, hogy nehezen értenek a szóból, de azt hiszem, te sem mondtad meg egyértelműen, hogy NEM.
Ilyen nincs, hogy hetekig hívogat, mert ha határozottan nemet mondasz, és érzi, hogy ebből neki nem lesz üzlet, azaz nem lesz jutaléka, akkor nem költ rád!
Szerintem nagyrészt nem egy cég irodájában ülnek, hanem saját költségen telefonálnak, és bejön egy üzlet,akkor megtérül a kiadásuk. Szóval neki te kiadás vagy, amíg nem mondasz igent.
Sztem érzi, hogy bizonytalan vagy, és megéri neki puhítani téged, mert lát rá esélyt, h szerződést köttök.
Engem c**i bank hívott pá hete. mondtam neki illedelmesen, hogy köszönöm, de el se kezdje, mert az életben nem akarok többé a cb ügyfele lenni. visszakérdezett, h miért nem. mondtam, h régebben úgy átvertek, h a mai napig kitart a hatása. megköszönte, letettük.
újságelőfizetést és biztosítást is akartak már eladni, tudni kell határozottnak lenni, ennyi a titok. majd én eldöntöm, h kivel kötök szerződést, mert nagy valószínüséggel találok jobb ajánlatot a piacon, mint az, amit ilyen agresszív módon kell értékesíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!