Lakásbiztosításomat majdnem 300 %-ra emelték! Az eddigi éves 24 ezer forintos lakásbiztosításomat 72 ezer ft-ra emelték. Elvileg volt e-posta szolgáltatás de már 2 éve nem léptem be mert nem tudtam a jelszavam. Mit tehetek?
Úgy emelik az árat, ahogy akarják, ahol kár is történt, illetve több is, ott elképzelhető (valószínű), hogy amiatt (dolgoztam náluk 5 évet). A levelet elektronikusan kiküldték, te nem láttad, de erről ők nem tehetnek. Ha megírtad a PSZÁF-os levelet, egyedi elbírálás alá esik majd a szerződésed, lehet, hogy engednek felmondani, de az is lehet, hogy nem.
Még egy trükk eszembe jutott: állítsd le a csoportos beszedést, válts átutalásra és havi díjfizetésre (ha jól rémlik, havi csak átutalás vagy CSOB lehet, csekk nem) és ugyanabban a levélben kérd a túlfizetés visszautalását. Ez teljesen működőképes. A pénz nagy részét visszakapod, utána hagyod díjnemfizetéssel megszűnni a szerződést és a díjjal fedezett időszak végén kötsz máshol biztosítást.
Köszönöm mválaszod,remélem ez járható út és vissza utalják az összegnek egy bizonyos részét,részarányosan.Gondolkodtam már én is valami hasonlóban de nem tudtam róla hogy működő képes lehet.Még annyit kérdeznék hogy elég ha a központi e-mail címre küldöm a levelet /e-mailt/ ?
Üdvözlettel:Tibor
Elég, de mivel a módosításhoz kell az aláírásod is, így előbb írd le egy lapra, fotózd le/szkenneld be és úgy küldd. Hogy biztos jó legyen, ezt kérd:
- havi átutalás
- túlfizetés visszautalása: add meg a számlaszámot
- kötvényszám
- aláírás
Valamiért azt hittem a Postánál vagy, de most látom csak, hogy az Aegonnál. Remélem, sikerül!
Ha telefonon intézem a központi számmal úgy is működhet?
Ott kérik az azonosítókat és felvétel is készül a beszélgetésekről.Esetleg a e postán küldjek levelet?Ott talán nem szükséges a kézírás hisz az az én fiókom,de be tudok menni idehaza az AEGON biztosítóhoz is személyesen,de itt csak egy is iroda van ami nem központi iroda így ha nagyobb gondom volt mindig felhívták ők is a központi számot és én beszéltem le a dolgokat.
Tegnap reggel írtam egy e-mailt a központi e-mail címre amelyben mindent részletesen leírtam /nagyon jól sikerült megfogalmaznom/, a végén kilátásba helyeztem a fogyasztóvédelmet.Még nem érkezett válasz bár 2 visszaigazoló e-mail is jött tegnap reggel amiben kaptam egy bejelentés azonosító számot valamint írták hogy rövid időn belül válaszolni fognak /automata üzenet volt/.
Meglátjuk mi lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!