Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Lakásbiztosításomat majdnem...

Huszti Tibor kérdése:

Lakásbiztosításomat majdnem 300 %-ra emelték! Az eddigi éves 24 ezer forintos lakásbiztosításomat 72 ezer ft-ra emelték. Elvileg volt e-posta szolgáltatás de már 2 éve nem léptem be mert nem tudtam a jelszavam. Mit tehetek?

Figyelt kérdés
E-postán küldték ki a levelet amit természetesen nem tudtam elolvasni mert nem tudtam a belépési kódomat és hát nem is gondoltam hogy az eddig évente 4-6 százalékos emelés 300%-ra ugrik!Sajnos éves díjat fizetek már 2 éve és most 72 ezret emeltek le a számlámról.Az autóra küldtek postán értesítőt a lakásbiztosításra nem.Mit tudok tenni?

2014. jan. 24. 16:31
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
Azt remélem te sem gondolod komolyan, hogy egy pénzügyi cég úgy emel díjat, hogy "biztos nem nézte a postafiókját két éve, akkor legyen kétszeres, nem is ,inkább háromszoros a díja !!" Ez kicsit paranoiás:) Szerintem a kérdésedre ott a válasz. A legtöbb biztosító kármentességi kedvezményt ad. Te írtad, hogy volt károd, így valószínűleg elvesztetted a kedvezményed, ami nem díjemelés, azért mert te csak azt látod, hogy több lett, hanem kedvezmény megvonás.
2014. jan. 29. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.1-2 válasz ami hasznos lehet a többi átgondolatlan oktató jellegű nem pedig segítségnyújtó szándékú.Köszönöm a feladat adott,hogyan lehet csökkenteni ezt a díjat.A díjkedvezmények,ha nincs kár akkor első évben 5,majd 10 és a következőben 15 %.Ez le is volt írva.Ha végig olvasták volna a kedves válaszolók az írásaimat lehet fel tűnt volna hogy az emelések össz értéke +107.6 % így az szerény számításaim szerint semmi féle képpen nem emelkedhetett 24 ezer forintról,72 ezer forintra.Na de mindegy, a megoldás egy jól megfogalmazott,a fogyasztóvédelmet kilátásba helyező e-mail a biztosítónak majd ha nem tudunk megegyezni akkor fogyasztóvédelem.Ők kivizsgálják majd mind az emelés mértékét,mind a végösszeg kialakulását és persze a szerződésben foglaltak maradéktalanul be nem tartását is.
2014. jan. 30. 06:46
 13/21 anonim ***** válasza:

Úgy emelik az árat, ahogy akarják, ahol kár is történt, illetve több is, ott elképzelhető (valószínű), hogy amiatt (dolgoztam náluk 5 évet). A levelet elektronikusan kiküldték, te nem láttad, de erről ők nem tehetnek. Ha megírtad a PSZÁF-os levelet, egyedi elbírálás alá esik majd a szerződésed, lehet, hogy engednek felmondani, de az is lehet, hogy nem.


Még egy trükk eszembe jutott: állítsd le a csoportos beszedést, válts átutalásra és havi díjfizetésre (ha jól rémlik, havi csak átutalás vagy CSOB lehet, csekk nem) és ugyanabban a levélben kérd a túlfizetés visszautalását. Ez teljesen működőképes. A pénz nagy részét visszakapod, utána hagyod díjnemfizetéssel megszűnni a szerződést és a díjjal fedezett időszak végén kötsz máshol biztosítást.

2014. febr. 5. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 A kérdező kommentje:

Köszönöm mválaszod,remélem ez járható út és vissza utalják az összegnek egy bizonyos részét,részarányosan.Gondolkodtam már én is valami hasonlóban de nem tudtam róla hogy működő képes lehet.Még annyit kérdeznék hogy elég ha a központi e-mail címre küldöm a levelet /e-mailt/ ?

Üdvözlettel:Tibor

2014. febr. 6. 06:40
 15/21 anonim ***** válasza:

Elég, de mivel a módosításhoz kell az aláírásod is, így előbb írd le egy lapra, fotózd le/szkenneld be és úgy küldd. Hogy biztos jó legyen, ezt kérd:

- havi átutalás

- túlfizetés visszautalása: add meg a számlaszámot

- kötvényszám

- aláírás

Valamiért azt hittem a Postánál vagy, de most látom csak, hogy az Aegonnál. Remélem, sikerül!

2014. febr. 6. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 A kérdező kommentje:

Ha telefonon intézem a központi számmal úgy is működhet?

Ott kérik az azonosítókat és felvétel is készül a beszélgetésekről.Esetleg a e postán küldjek levelet?Ott talán nem szükséges a kézírás hisz az az én fiókom,de be tudok menni idehaza az AEGON biztosítóhoz is személyesen,de itt csak egy is iroda van ami nem központi iroda így ha nagyobb gondom volt mindig felhívták ők is a központi számot és én beszéltem le a dolgokat.

2014. febr. 7. 06:56
 17/21 anonim ***** válasza:
Nem tudom, az Aegonnál milyen módosíásokat kérhetsz telefonon, a Postánál ilyesmit nem lehetett kérni, csakis írásban. Hívd fel őket, mondd meg nekik, hogy mit szeretnél (azt ne, hogy többet nem fizetnéd :) és megmondják, hogyan tudod bejelenteni.
2014. febr. 7. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
én úgy tudtam, hogy a díjfizetéssel kapcsolatos lehetőségeket csak évfordulóra lehet módosítani mindenhol.
2014. febr. 8. 06:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:

Tegnap reggel írtam egy e-mailt a központi e-mail címre amelyben mindent részletesen leírtam /nagyon jól sikerült megfogalmaznom/, a végén kilátásba helyeztem a fogyasztóvédelmet.Még nem érkezett válasz bár 2 visszaigazoló e-mail is jött tegnap reggel amiben kaptam egy bejelentés azonosító számot valamint írták hogy rövid időn belül válaszolni fognak /automata üzenet volt/.

Meglátjuk mi lesz.

2014. febr. 8. 08:48
 20/21 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy igaza van az utolsónak, de mivel a díjat egyedileg állapították meg, a kérelmét is vizsgálhatják egyedileg. Emellett szerintem már csak kamu bérleti szerződéssel lehetne felmondani.
2014. febr. 8. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!