Évforulóra felmondott kötelező biztosításnál pórul jártam. Mi ilyenkor a teendő? Bővebben.
Október 4-ig volt érvényes az előző biztosítónál a kötelező biztosításom, amit felmondtam.
Az új biztosítást figyelmetlenségből szintén október 4-től indítottam, tehát volt 1 nap átfedés, amikor mindkét biztosító részéről biztosítva volt a kocsi.
Most olvasom az új biztosító e-mail-ét, miszerint 2 biztosítónál nem lehet biztosításom, mert amikor lekérték a régi biztosítótól az adatokat, még biztosításban álltam, ezért felmondják a jelenlegi biztosításomat.
Ergo sehol nincs most biztosítva az autó. A csekket, amit küldött az új biztosító egyébként befizettem.
Mi a teendőm? Lehet még ezt korrigálni valahogy? Vagy menjek be valahova és kössek simán egy biztosítást?
Köszi!
Uniqanál volt nálam is.
Beszéltem a régi biztosítóval is (Astra), elküldték az igazolást, hogy megszűnt náluk a biztosításom.
Tök logikátlan az egész, de mindegy... Október 4 volt az évforduló, Netrisken ezt is adtam meg és október 5-től kellett volna kötnöm az Uniqanál a biztosítást. De számomra ez még mindig logikátlan, mert az én fejemben az van, h október 4-től következő év október 3-ig tart egy időszak, ezek szerint a netriskesek is ugyanígy gondolkodtak. Abból indultam ki, h akinek év végén aktuális a biztosító váltás, náluk is január 1-től - december 31-ig tart egy időszak, nem január 1-től - január 1-ig és másodikától kell kötni az új szerződést.
Na mindegy. Elrendeztem a dolgot, beszéltem az Uniqaval is, csinálnak egy új szerződést úgy, hogy 1 nappal később indítják.
Neked sikerült megoldani?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!