Allianz biztosítóval kapcsolatos tapasztalatok?
Semmit, várnék.. Ha utalványozva van akkor a következő utalással elmegy, egy általános biztosító heti 2x utal..
Úgyhogy legkésőbb jövőhéten megkapod.. Mit kell úgy idegeskedni? Jó tudom kell a pénz stb de attól, hogy panaszt teszel még nem fog előbb elutalódni..
3 ügyünk volt velük eddig: 2 lakáskár, 1 életbiztosítás lejárat.
Az első lakáskár 2005-ben (1986 óta van lakásbiztosításunk)
Akkor gyorsan fizettek: beadtuk a számlát, 15 napon belül megkaptuk a pénzt.
2011-ben járt le az életbiztosítás, a 16. nap után érdeklődtünk, telefonon nem tudtak érdemi felvilágosítást adni. E-mailre (többszöri e-mailre) válaszolták, hogy utalványozták. Rákérdeztem, hogy az utalványozás náluk pontosan mit jelent. Majd kvázi megfenyegettem őket, és az utalványozás után 8 nappal megkaptuk a pénzt.
Idén lakáskár: beküldtük a számlát, 18 nap múlva felhívtuk őket: minden OK, küldik a pénzt. Rá 7-8 napra pénz sehol, rákérdezésre számlaszámot kértek (meg volt adva, előző telefonkor még látták) Újból beküldtük, újabb érdeklődés, több mint egy hónap múlva kaptuk meg a pénzt a számla beküldésétől számítva.
mi idén váltottunk Allianzra, eddig másnap mindig itt volt a pénz, de most valahogy nem akarják utalni... remélem jövőhétre megérkezik...
amúgy elég kellemetlen 2 hétig nem tudtuk használni a zuhanyzót, mert fel volt szedve a csempe
Az Allianzot két éve megvette az FHB Bank , azóta szétesőben vannak.Az Allianz Bank rendszereit beolvasztották az FHB rendszerébe , na ez nem ment zökkenőmentesen.
Az FHB - sok először a felsővezetőket rúgták ki , utána a középvezetőket , majd a fiókvezetőket.Mindenhol új emberek vannak , úgyhogy kupi van.
Az FHB- t nem érdekli annyira a biztosítási üzletág , ők a banki üzletágat preferálják , így a biztosítási üzletág visszafejlődik , nehéz elérni az ügyintézőket , az internetes ügyintézés felé terelik az embereket.
Várni kell , meg telefonálgatni.
Üvegkáram volt, a legjobb, legdrágább Velux-ra cseréltem ki a törött üveget, 1 hét után jött a kárszakértő, a káreset után 3 és fél hét után fizettek, kaptam egy E-mailt, szépen leírták hogy fizettek, és tényleg kifizették fillérre pontosan!
Normálisan kell a kárt bejelenteni, pontosan, határidőd belül, ha kell az üzletkötőd segítségével, és ennyi!
Az Allianzot két éve megvette az FHB Bank , azóta szétesőben vannak.Az Allianz Bank rendszereit beolvasztották az FHB rendszerébe , na ez nem ment zökkenőmentesen.
Húha nagy zavar van a fejekben,ilyen sosem történt,inkább meg sem szólaltál volna okoska.Ezt nem is tudom hol olvastad?
Nem olvastam , édesanyám az Allianz- nál dolgozott .
Okoska .....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!