Mi a véleményetek a Genertel biztosítóról? (lakásbiztosítás)
A Genertel a Generali biztosítóhoz tartozik, csak online lehet velük kapcsolatot tartani!
Azért nem javasolnám, mert nincsen személyes kontaktus!
Javasolnám tanácsadóval kösd meg személyesen akivel át tudod beszélni az igényeket!
(és nem mindegyik tanácsadó "szemét" igenis lehet és kell is tisztességesen becsületesen művelni!aki hasznos tanácsokkal szolgálhat akár a jövőben is!)
Hát az Aegontól Én is épp készülnék elmenni.Csak a Mamám a szerződő...Van olyan,hogy külön lakásrészre külön névvel kötök egy biztosítást? Külön bejáratú,de ez azt hiszem nincs hivatalosan bejelentve. Köszi a segítségeket!
S a kérdezővel pedig diskurálhatunk mi volt Aegonnal...
Köszi!:)
Köszönöm a válaszokat.
A válaszíró 85%-ban hasznos válaszokat ad.
Nekem mi a problémád az Aegonnal? :)
Ha a mamád a szerződő akkor neki kell évforduló előtt maximum 30 nappal lemondania!
Vagy szerződőmódosítást is lehet csinálni erre van egy külön nyomtatvány!
ha hivatalosan egy helyrajzi számon fekszik és úgy van nyilvántartva akkor egye helyen egyet lehet csak kötni, ha nem szeretnél problémát esetleges kár esetén
Kiírtam a kérdésem külön,jobbnak láttam,mint hogy idepofátlankodtam vele.:)De köszönöm szépen a segítséget!:)
Itt a kérdésem:
http://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__biztositas..
Azt írják lehet külön kötni.
Kedves Kérdező!Most volt egy csőtörésünk.Már kijött a mufurc kárszakértője az Aegonnak.S azt mondta 38ezret tud erre adni.Mikor Mi már csak az anyagárral bőven 100fölött vagyunk...Tehát nem részletezem,több mint a semmi,de azért ez felháborító.Szerintem.
Nálad?
Saját történet(2024.03.01 et írunk)(csak azért írom meg hogy viszonyítási alapként mások is lássák az ügymenet rugalmasságát): 2023 augusztusában elütöttek személyautóval. A kárt okozó a Genertel biztosítottja, kis tortúra után a hölgy a felelősségét elismerve aláírta a baleseti bejelentőt, a szituáció teljesen egyértelmű volt egyébként is. 8napon belül gyógyuló sérülések, sürgősségi stb. Felépülést követően kezdődött az igazi fekete leves. Az első és alap amit tudni kell hogy telefonon és emailben is teljesen elérhetetlenek. A telefonnál alkalmazott kollégáik teljes mértékben betanított munkát végeznek, ügyfélszám megadását követően azt ígérik hogy az ügyhöz tartozó ügyintéző vissza fog telefonálni, ami soha nem fog megtörténni. Emailen gyakorlatilag ugyanez a helyzet, kommunkiciót kizárólag a panaszlevére voltak hajnaldóak mutatani, akkor is csak egy semmitmondó általános levelet küldtek postai úton!
Millió feletti a károm, egy külsős cég kárszakértőjét küldték aki korrekten felmérte a károkat, illetve zután szakszervízbe irányított, ahol szintén felmérték a károkat, theát gyakorlatilag minden dokumentum rendelkezésre áll 2023. októbere óta a kárösszeg kifizetésére, de sajnos még csak nem is kommunikálnak. Ügyvédet kerestem fel aki elkezdett dolgozni az ügyön. Később az esetleges előrelépéseknél frissíteni fogom a hozzászólást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!