Kötelező biztosítást váltottam. Az előző biztosító visszatartja a bónus-malus besorolásomat. Az új biztosító visszahelyezett, B0-ás besorolásba, B10-ből, több évtized után. Mit tudok tenni?
Figyelt kérdés
2012. máj. 11. 08:57
1/4 anonim válasza:
Hacsak nincs tartozásod az előzőnél, akkor nem teheti. Az új biztosító kéri át ezt az adatot, s nem tagadhatja meg a régi. Tegyél feljelentést.
2/4 anonim válasza:
Fordulj egyenesen a Mabiszhoz. Nekik van központi adatbázisuk, és ők azok, akik hatni tudnak a biztosítókra.
www.mabisz.hu és az ügyfélszolgálat menüben a fejlécben megtalálod a kellő menüpontokat.
Sok sikert!
3/4 anonim válasza:
Jaja a Mabisz nekik olyan mint nekünk az apeh, vagy a pénzintézeteknek a Pszáf :D Fenyegessél velük, hatni szokott.
4/4 anonim válasza:
Nem kell rögtön fenyegetni meg a Mabisz--hoz fordulni.. bevezettek most egy új rendszert, a biztosítók nem egymás közt kérdezik le a bonus fokozatot ahogy eddig, hanem egy központi rendszerből! Na már most ha ott vmi hibásan lett rögzitve akkor nem tudja lekérdezni, és jön a levél hogy visszahelyezik A0-ba.. a legjobb amit ilyenkor tehetsz hogy a régi biztosítódtól kikérsz egy "kártörténeti igazolást", ami igazábol már megszűnt és nem adhatnak ki, érdemesebb inkább ugy kikérni hogy egy díjigazolást a tavalyi évről amin látszik a bonusz fokozatod is, majd ezt elküldöd az új biztosítódnak és akkor helyreteszik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!