Hogyan fizetne a biztosító? (aegon)
"Na már most elvileg a biztosító nem fizet ilyesmikért, de ugyebár nincs olyan kár amit nem térítenének meg, csak rossz kárbejelentés."
Ez komplett hülyeség, a biztositók ahol csak lehet, nem fizetnek, ezt meg nem tudod sehogy sem máshogy bejelenteni.
Mellékesen ha egy kazánt annyira nem tartanak karban, hogy egyszerüen szétesik (sok helyen kilyukad), akkor az eleve nem biztositási eset, hanem a saját hanyahgságod.
A kár észlelésétől számítva maximum 48 órán belül be kell jelenteni!!!!
Vízkárnak minősül és megfogják téríteni azokat a károkat amit a kifolyt víz okozott!
Természetesen a kazán javítását nem téríti, ahhoz semmi köze a biztosítónak!
Tisztelt Ügyfelünk!
Mint azt a fenti hozzászóló helyesen írta, a csövekből kifolyó víz által okozott kárt lehet ez esetben téríteni.
Forduljon bizalommal hozzánk, javasoljuk, hogy hívja fel Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a 06-40/204-204-es telefonszámon, ahol minden szükséges információt megkaphat a lehetőségekről. Kollégáink munkanapokon 8.00 és 18.00 – csütörtökön 8.00 és 20.00 – óra között fogadják hívását. Ettől eltérő időpontban üzenetrögzítő áll rendelkezésére, amelyen ha megadja nevét és telefonszámát, visszahívjuk Önt.
Amennyiben kárbejelentést szeretne tenni, ezt honlapunkon keresztül is megteheti a [link] oldalunkon.
Üdvözlettel,
AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!