Biztositás-értékesités: hideghivás, vagy előmelegités
dm-levéllel? Kinek mi vált be?
Figyelt kérdés
főnököm gyorsan akar sokat,ezért a folyamatos hideghivát kéri. szerinte ha nem érdekli,ne vesztegessem az időmet a kifogás-kezeléssel. én ezt nem igy gondolom,ráadásul olvatam egy tanulmányt,miszerint egy jó dm-levél után könnyebb kapcsolatot kialakitani a leendő ügyféllel,mivel van hivatkozási alap.
köszönöm a hozzászólásokat
2012. jan. 19. 10:17
1/8 anonim válasza:
A Dm levelet felejtsd el iszonyú drága és nagyon hosszadalmas, egyáltalán nem nő komolyan a hatékonyság!
Ennyi idő alatt felhívsz 1000 embert, és a nagyszámok törvénye alapján be fog jönni!
A főnököd h...,minimum 1-2 év nagyon kemény meló hogy kialakuljon egy kezdetleges ügyfélköröd amiből majd tudsz építkezni!
Ha jól csináld ajánlanak az a leghatékonyabb
Szerintem!
2012. jan. 19. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Melyik cégnél dolgozol és pontosan milyen biztosítást ajánlanál?
2012. jan. 19. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 Sovcsik Krisztián válasza:
Én még mindig úgy vagyok vele, hogy nem bírnék ennyit telefonálni. Alkuszként bármit kér az ügyfél ki tudom szolgálni, tehát nálam nem igazán játszik a nem érdekli kategória, mert valamiben 80%, hogy tudok segíteni. Hozzáteszem rendes becsületes alkuszként, mert sajnos a hülyék eloszlása egyenletes a világban. Mi a kifogáskezelést tanítjuk oktatjuk. 1000 telefon? Te jó isten, kb. 1 év alatt, ha 1000-t telefonálok. Nem tudom nálatok hogyan megy, de nálunk külön oktatás van mindenre, nem pedig a csináld ahogy tudod kategória. Következtetés: 10 hívás ->5 időpont. És igen, ajánlás, ezzel lehet csak megkönnyíteni a dolgot, hogy ne kelljen telefonkönyvet venni. Mondjuk különbség van a között, hogy 1 valamire kérek ajánlást (ügynöki termékeladás) és a között, hogy minden téren tudtam valami jót nyújtani valakinek (allfinanz).
2012. jan. 19. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
én csak időpont-egyeztetést végzek egyelőre/ha menne/ scripteket kaptam,azt kéne darálnom. nap 150 hivást kér. őszintén megmondom,még a töredékénél sem tartok,és meg se hallgatnak. viszont ha végül kérek egy email-cimet,arra engedik h küldjek dm-levelet. de ezt meg átveszi a főnök. azt is olvastam h az is jó ha eleve azért hivok egy céget h email elérhetőséget kérjek amire tájékoztatót küldök. igy van kapcsolat,ha megkapja talán elolvassa ha emlékszik rám,és ha felhivom nem lesz hideg a hivás
főnököm szerint időpocsékolás,de eddig még 1-et sem egyeztettem neki,csak kereszt-értékesitésnél meglévőkkel
köszi ha segitetek.
2012. jan. 20. 12:25
5/8 Sovcsik Krisztián válasza:
Azért adnak e-mail címet, mert egyből törlik a levelet, ez így ahogy a történetet is mellé elmondtad felesleges. Vagy érdekli vagy nem.
2012. jan. 20. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 A kérdező kommentje:
akkor mit csináljak? ez a telefonálás ráadásul napi 150.. mennyi idő alatt jön bele az ember? és kezdőknek -akit nem oktattak ki tudja miért-100ból mennyi jöhet össze?
2012. jan. 20. 12:31
7/8 Sovcsik Krisztián válasza:
Lehet, hogy egy sem, lehet, hogy 10 is, lehet mind a 100, a lényeg megint csak az hogy egy terméket kell eladnod, amit vagy megvesz valaki vagy nem, ebbe ezen a téren bele kell törődni, vagy ha nem szeretsz nemet kapni, akkor változtass vagy válts olyanra, ahol legalább oktatnak.
2012. jan. 20. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
" ,még a töredékénél sem tartok,és meg se hallgatnak"- lehet hogy nem jó a "szöveged" . ha egy előre megírt rossz mondókával próbálod akkor hamar lecsapják a telefont mert már ezer ilyen standard szöveget hallott az ember, és zavaró lehet. keltsd fel valamivel a figyelmét az ügyfélnek. inkább bemutatkozás után kérdezz valamit...pl: részesült már a cég szolgáltatásaiból? tudja milyen esetben jogosult a szolgáltatásra és milyen előnyökkel jár?....szóval valamivel keltsd fel a figyelmét, és érd el azt, hogy gondolja ha nem találkozik veled akkor fontos infókból kimarad...minden esetre, ne próbálj eladni telefonon, ott csak az időpont egyeztetés a cél!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!