Melyik a legmegbízhatóbb magyar biztosítótársaság?
Én inkább anti-toplistát tudnék írni
Mi megszívtuk a MÁV-val, a bónuszom elveszett a ködbe.
Genertel- történt egy kis koccanás, mindketten náluk voltunk. 9 hónapba telt, mire csengettek (nem én voltam a hibás).
Allianz- ismét kocc, itt sem én voltam a hunyó. Ügyintézés ideje kb. 1 év volt, mert össze vissza variáltak. Kb. 2 hónappal a bejelentés után:
Először azt mondták, hogy nincs ilyen szerződőjük (a károkozó). Továbbítják az anyagot a saját biztosítómnak, kérhetek méltányossági kárfelmérést tőlük (ismét Genertel).
Ismét 2 hónap- telefon Genertelnek, hogy Mi van már..?
Közlik: elveszett az összes anyag, sorry, nem tudnak mit tenni, de hátha....
ismét két hónap....telefon....Gerentel....."jaaaa, továbbítottuk az anyagot a Mabisznak" Hurrá :( Ott is pihent vagy 3 hónapot a dolog.
Telefon....Mabisz.... nem tudunk mit tenni, nem találjuk az embert, nincs az allianznál ilyen szerződés, biztos kamu adatokat írt a bejelentőre...stb. Még 3 hónap pihi.
Aztán még vagy 2-szer megjárta ezta kört a mindenféle dokumentum, mindenki hárított...
Már rég elfelejtettük az autót (ja igen, totálkáros lett a drága....számítottunk arra a pénzre, hogy legalább egy használt, de megbízható autót vehessünk)...Szóval már elfelejtettük az autót és a pénzre is búcsút intettünk, mikor is kaptunk egy kis pénzt...na kitől? allianz... közel, sőt több mint egy év után megtalálták az ürgét a szerződésével együtt. Ezt a kálváriát nem kívánom senkinek.
Aliansnál vagyok kb15-20éve.Háromszor jöttek belém,egy őzet csaptam el én.Mindegyik esetben gyorsak és korrektek voltak.Náluk csináltam meg megint,alkuszon keresztül,a dijak nem náluk a legeslegolcsóbbak,de a közelünkben van képviseletük és igy inkább maradtam.
Ha Isten megsegit akkor nem lessz más biztositóknál tapasztalatom,igy a toplistázásban nem vagyok kompetens
.
Erre nem lehet objektív választ adni:szerintem ez személy függő: ha kifogsz egy jó kárügyintézőt, aki a szívén viseli a munkáját - és a Te károdat is - akkor hamar kipörögnek a károk (kifizetik a károsultat). Ha azonban a kárrendezésen több "mellék feladatot" (pl.:statisztikát, egyéb levelezés, telefonközpont kezelés) adnak a kárügyintézőnek, és nem a konkrét kárrendezéssel foglalkozik, akkor bizony állnak a kárkifizetések. A főnökök ugyanis imádják a saját munkáikat is az ügyintézőikkel csináltatni.Természetesen nem plusz fizetésért!
Tehát, összefoglalva: nincs ideális biztosító!
Nekem az Aviva-nal vannak pozitív tapasztalataim!
Amelyik biztosítóval már megjártam: Allianz, Uniqa,
Aviva (bár attól függ milyen biztosítás érdekel, mert náluk nincs vagyonbiztosítás)
Lakásbiztosítás - Aegon nem rossz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!