Csak próbálkozik velem a biztosító, vagy muszáj még fizetnem?
Inkább emailt írj nekik, amiben elnézésüket kéred és továbbra is szeretnél elállni a szerződésüktől. Így van nyoma, bármilyen válasz is érkezik.
Mikor van pontosan az évfordulód, mikor kerested meg az Allianzot és mikor külted el a felmondást? Gondolom, a K&H csak egy általános választ írt, nem pedig konkrétan neked, mint adott ügyfélnek válaszoltak, mert akkor figyelmeztettek volna erre a határidőre. Amennyiben a K&H nem kompromisszum képes, és továbbra is követeli a náluk még szintén érvényes szerződésedben foglaltakat, úgy az Allianznál fel kell mondanod az új biztosítást, ők visszautalják a pénzt, így ezt nem fogod elveszíteni szerencsére.
Az, hogy miért lehet több érvényes szerződésed egyszerre, az egyszerű válasz, hogy nem lehet. Mivel az Allianz csak azt látja, hogy meddig van érvényes szerződésed, ezért nem tudhat arról, hogy te már felmondtad-e a régi biztosításod vagy sem. Mivel évforduló előtt kötötted, így jóhiszeműen vélte, hogy a felmondással nem lesz probléma, mivel az a te kötelezettséged. Így viszont az új szerződésed nem érvényes, ha a K&H továbbra is követelőzik, tehát az Allianznál kötött biztosításod ebben az esetben érvényét veszti.
Leírták már a többiek.
Pontosan melyik nap küldted el a felmondást és melyik nap az évforduló?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!