Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Megint megadta egy ismerősöm...

Megint megadta egy ismerősöm a telefonszámomat egy biztosítási ügynöknek, hogyan tudnám kezelni a leggyorsabban?

Figyelt kérdés

Nem is értem egyébként ez az ismerősöm honnan vette a telefonszámomat, mert sosem adtam meg neki... na de ha már keresni fog a héten a tipikus dumával hogy rengeteg ügyfele van és csak most ért rá felhívni, gondoltam felkészülten veszem fel a telefont.

Milyen kérdéseket tegyel fel neki amivel zavarba hozhatom?

Milyen kötelezettségei vannak az MNB felé, amiket be kell tartani? Pl rögzített hivás

Milyen kifejezéseket nézzek át?


Bármi jöhet, amivel hiteltelenné tehetem egy 5 perces beszèlgetés alatt. Köszi!


Egyébként a német, 3 betűs profi cégről van szó ismèt :D


Amúgy nincs valami szabály erre hogy ha nem én adom meg neki a számomat akkor nem hivhat fel értékesítéssel kapcsolatos témával?


Ti hogyan rázzàtok le őket? :D



2020. júl. 8. 14:39
1 2 3
 21/26 A kérdező kommentje:

Húha jól felkavartam itt a port, bocsánat. Ilyen kérdés miatt ne ugorjatok így egymásnak.


18, köszönöm, hogy azért te nagyjából érted a kérdésem alapját. Az ismerősöm egy könnyen befolyásolható személy, ezek az ügynökök egytől egyik vetítenek, szakmáznak meg nagy számokkal dobálóznak, holott tényleges szakmai háttér 1-2%ban talán, ha megvan. Frissen érettségizett fiatalemberekről van szó többnyire, akiknek el van adva a sok pénzzel ez a munka. Majd szanaszét keresed magad. Egyetem mellett ahelyett, hogy elmenne órabérbe diákmunkára felveszi a 2000 forintos inget és próbál az ismerősein keresztül belemászni az ember pénztárcájába, hogy az ő pénztárcájába kerüljön valami kis lóvé vagy hogy egyáltalán ne halljon éhen.


Legalább 6 ügynökkel beszéltem már telefonon az elmúlt 4 évben, ezeknek HIÁBA MONDASZ SZIMPLÁN NEMET. Hiába mondod, hogy már van mert akkor VÁLTSUK ÁT MÁSRA, NÉZZÜK MEG EGYÜTT A SZERZŐDÉST stb. Ne vicceljetek már. Úgy tudom az MNB a felettes szervük, biztosítás közvetítés telefonon keresztül, teljesen mindegy honnan van meg a számom köteles az illető az első kapcsolatfelvételtől kezdve a hívásomat rögzíteni. A hatalmas nagy GDPR meg hol van? Félre ne értsetek nem vagyok az, aki besokalt ezektől, az ismerősöm tudom, hogy nehéz helyzetbe volt és annak örülök, hogy az én számom adta meg nem pedig egy szintén könnyen befolyásolható emberét, aki megköti a korábban emlegetett unit linked szerződéseket aztán 3 év múlva is épp, hogy nullán lesz a számlája. Én esküszöm ezekkel megkötnék minden sz*rt, olyat amiből kap 300.000.- jutalékot legalább, aztán nem fizetném az első hónapot sem...


Páran pedig véditek mert a "munkáját végzi". Ez nem munka emberek, hanem legális lehúzás és nagyon unalmas már.. Csak meg szerettem volna spórolni magamnak 1.5 óra telefonbeszélgetést (volt ilyen)...

2020. júl. 9. 00:43
 22/26 anonim ***** válasza:
45%
Telefonon nem is lehet tanácsadást végezniük hivatalosan, ergo rögzíteni sem kell a hívást. Telefonban semmi személyes adatkezelés nincs, csak a személyes találkozót egyeztethetik. Én is rengeteg ilyen hívást kaptam már, amelyik nem értette meg, higy nem érdekel az ajánlata, annak kinyomtam a telefonját, majd blocked list aztán kész.
2020. júl. 9. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 anonim ***** válasza:

Nem teljesen ide tartozik, de említetted a kötvényértéket. "3 év múlva is épp, hogy nullán lesz"


Sok helyen olvastam már hasonló felvetést ezért reagálok most. Nem értem, hogy egy min. 15 évre kötött szerződést miért kell nézegetni a 3. évben?? Ez nem a UL termék hibája. Ráadásul előre írásban megkapják, hogy melyik évben kb. mi várható a futamidő során.

2020. júl. 9. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/26 anonim ***** válasza:
91%

Szerintem teljesen egyszerűen lerázhatók. Általában megkérdezik van-e most időm. Elmondom, hogy dolgozom, nincs. Ha rákérdez mikor lenne alkalmas, akkor illedelmesen elmondom, hogy nem érdekel milyen terméket forgalmaz éppen, nincs időm erre, stb. Megköszönöm, hogy keresett és viszlát. Majd amint letesszük a telefont, megy a tiltólistára a száma.

Szerintem ezek minden laikus kifogást ismernek és van rá jó válaszuk. Kifejezetten utálom emiatt a reptéri hitelkártyás bohócokat, akik negyvenedszerre sem fogadják el, hogy nem érdekel, csak ha faképnél hagyja őket az ember. Simán elsétálok, ha nem érti. A telefont pedig simán leteszem, ha nem érti, hogy nem... Nem kell szívbajosnak lenni. Ez is csak egy munka persze, de ha ötször mondom, hogy nem érdekel, akkor lehet beláthatná az ember, hogy tizedszerre sem fogok rábólintani hiába erőszakoskodik.

Érdekes egy normális bank normális ügyintézője, ha felhív hogy lát valami jó lehetőséget nekem és én azt mondom nem érdekel, maximum másodszorra megérti és képes illedelmesen elköszönni.

2020. júl. 9. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/26 anonim ***** válasza:
Nem azt kell mondani, h van már szerződésed, hanem h van már ovébés ügynököd.
2020. júl. 9. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 anonim ***** válasza:
97%

Számon kell kérni a hozzájáruló nyilatkozatod, ha behazudják, akkor pedig az azonnali törlést kell követelni.


Ugyanis, jogosulatlanul hívnak, mivel egyéni kommunikációs eszköz útján közvetlen megkeresés módszerével (a továbbiakban: közvetlen üzletszerzés) csak azt kereshetik meg, aki ehhez előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult.

↑ 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól 6. § (1)


Ha netán azt állítanák – valótlanul -, hogy hozzájárultál, akkor is követelheted a törlést. Ugyanis: a hozzájáruló nyilatkozat bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható. Ebben az esetben a nyilatkozó nevét és minden egyéb személyes adatát a nyilvántartásból haladéktalanul törölni kell, és részére reklám az (1) bekezdésben meghatározott módon a továbbiakban nem közölhető.

↑ 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól 6. § (3)


Mivel pontosan ezt írta le a 20-as válasz írója (2020. júl. 8. 21:18), nem tudom, miért értékelték ketten is haszontalannak a választ?


Nálam nagyon rövid beszélgetés szokott lenni, mert ezeket mondom el.

Illetve, ha nincs kedvem ennyit sem mondani, akkor fogadom a hívást, de csendben maradok. Rövid szólongatás után, bontják a hívást. Mivel többnyire vezetékes telefonon keresnek, ott is hagyom, egy idő után megyek vissza, és bontok én is. Gyakorlatilag semmi energiámba se kerül. 1-2 ilyen eset után nem próbálkoznak, nyilván feljegyzik, hogy nem érdemes hívni.

2020. júl. 10. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!