Mi van ha nem vagyok elégedett azzal az árral amit a biztosító kínált elsőre? Mikor kell jelezni a pót-szemlét? Említette, hogy pót-szemle kelleni fog, de ez akkor ha már a szerelőnél van szét szerelve a kocsi? Vagy még előtte?
Pénteken összetörték az autómat, olyan törte össze akinek csak egy hónapja van biztosítása, így a biztosító mondta, hogy helyszíni egyezség nem köthető.
Egyébként sem kívántam elfogadni az általa kínált összeget mivel 3 szerelővel is beszéltem és nem fedezi a káromat "gány" munkát nem szeretnék.
Azt mondta, azért ilyen kevés mert sok km van az autóban, illetve már öreg. (2005-ös évjárat)
Az autó egyébként Suzuki Swift, 3 elem sérült. (Hátsó ajtó, sárvédő, lökhárító). Illetve a hátsó kerék ami találatot kapott szorul, zörög. (Gondolom futómű, lengőkar, lengéscsillapító, a fék szétugrott stb.)
A sérült elemek nem javíthatóak, csak cserélni lehet de azt még festeni kell stb.)
Létezik olyan megoldás, hogy ne én jöjjek ki rosszul? Mert most eddig úgy nézz ki nekem kell rá fizetnem elég szép összeget.
Sajnos így is valószínűleg kölcsönből kell megoldjam, mivel a biztosító nem előre fizet és nincs félre tett pénzem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!