Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Mi van ha nem vagyok elégedett...

Mi van ha nem vagyok elégedett azzal az árral amit a biztosító kínált elsőre? Mikor kell jelezni a pót-szemlét? Említette, hogy pót-szemle kelleni fog, de ez akkor ha már a szerelőnél van szét szerelve a kocsi? Vagy még előtte?

Figyelt kérdés

Pénteken összetörték az autómat, olyan törte össze akinek csak egy hónapja van biztosítása, így a biztosító mondta, hogy helyszíni egyezség nem köthető.


Egyébként sem kívántam elfogadni az általa kínált összeget mivel 3 szerelővel is beszéltem és nem fedezi a káromat "gány" munkát nem szeretnék.


Azt mondta, azért ilyen kevés mert sok km van az autóban, illetve már öreg. (2005-ös évjárat)


Az autó egyébként Suzuki Swift, 3 elem sérült. (Hátsó ajtó, sárvédő, lökhárító). Illetve a hátsó kerék ami találatot kapott szorul, zörög. (Gondolom futómű, lengőkar, lengéscsillapító, a fék szétugrott stb.)

A sérült elemek nem javíthatóak, csak cserélni lehet de azt még festeni kell stb.)


Létezik olyan megoldás, hogy ne én jöjjek ki rosszul? Mert most eddig úgy nézz ki nekem kell rá fizetnem elég szép összeget.


Sajnos így is valószínűleg kölcsönből kell megoldjam, mivel a biztosító nem előre fizet és nincs félre tett pénzem.



2019. nov. 14. 14:23
 1/6 veterán vas ***** válasza:
79%
Ha jól tudom két megoldás van. Az egyik az amikor felkínál egy összeget. Az elmondottak alapján neked ez nem felel meg. A másik, amikor elviszed egy olyan műhelybe, amelyiknek szerződése van a biztosítóval, és onnan ők intéznek mindent. Gyakorlatilag kész autót kapsz vissza, és pénz nem forog a kezeden. Kis szépséghibája, hogy az avultságot -megfelelő százalékban- fölszámítják. (ennek a pontos részleteit nem ismerem)
2019. nov. 14. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
És ha nincs a szerviz szerződésben az allianzal akkor meg se csinálják?
2019. nov. 15. 07:17
 3/6 veterán vas ***** válasza:
58%
Természetesen megcsinálja a szervíz, hiszen ez a dolguk, és ebből élnek. Az a probléma, hogy a biztosító nem szokott olyan műhelyektől számlát elfogadni, akikkel nincs szerződésük. Az viszont így látatlanban is tuti, hogy a biztosító által felkínált összeg, és a műhely számlja nem fog stimmelni. A különbség, a Te pénztárcádban jelentkezik. :(
2019. nov. 15. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
értem köszönöm, tehát én mindenképpen szarul járok...
2019. nov. 19. 09:08
 5/6 veterán vas ***** válasza:
79%
Tulajdonképpen már akkor sz@rul jártál, amikor összetörték az autódat. Ezen fölösleges agyalni, fogadd el és kész. Ahogy az sem lehet kérdés, hogy a biztosító avultsági értéket számol föl egy két elem esetében. Fölteszik a vadiúj ajtót, sárvédőt, lökhárítót, frissen fényezve. Persze, hogy többet ér. Vagy szeretnél kérni 14 éves alkatrészeket eredeti fényezéssel? Akkor menj a bontóba ,keresgélj....
2019. nov. 19. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
értem én, de akkor mire fizetem a biztosítást. A 9 év alatt bőven a többszörösét kifizettem. De ha én csináltam volna nekem emelik meg a biztosítást. Bár hiába lépek bónuszt akkor is egyre drágább a semmire.
2019. nov. 25. 07:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!