A Cetelem bank miért nem küldi a csekket június 3 óta?
Figyelt kérdés
Áruhitellel, 0% THM-el vásároltam az Extreme Digital áruházban.
Minden rendben is ment, jött a Cetelem embere, elkérte az irataimat, aláirtam a papírt...stb
Ki is szállították az adott terméket, de azóta nem kaptam egy csekket sem, pedig postai csekken kértem, hogy küldjék.
Tisztelt "...".
A hitelbírálathoz szükséges azonosítás sikeresen lezárult.
A következő napokban a EXTREME DIGITAL WEBÁRUHÁZ vagy megbízottja értesíti az áru kiszállításával kapcsolatban.
Üdvözlettel:
Magyar Cetelem Zrt.
Valaki esetleg akinek van ebbe tapasztalata?
2019. júl. 14. 12:05
1/4 A kérdező kommentje:
Ezt a levelet, amit bemásoltam, ezt kaptam június 3-án, azóta semmi.
Nem akarom azt, hogy úgy lépjenek fel ellenem, mint aki nem akarja befizetni, de ha egyszer nincs csekk, nem tudok fizetni...
2019. júl. 14. 12:11
2/4 belapus válasza:
Úgy érzem, célszerűbb volna megkeresni valamelyik elérhetőségükön a hitelnyújtót.
3/4 A kérdező kommentje:
Igen ezt szerettem volna, de csak hétköznap elérhetőek a telefonos ügyfélszolgálaton
2019. júl. 14. 13:51
4/4 anonim válasza:
Aláírtál egy szerződést, fizetési kötelezettséged van. Mindenképpen hívd fel a bankot,hogy most mi van..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!