Megváltozott az Erste Netbank belépőfelülete?
Erről miért nem tud ez szerencsétlen bank valami hivatalos információt adni?
Honnan tudjam, hogy nem feltörték ezt a nyomi bandát?
Ezek akik számokkal kódolonak(jelszavaznak) 2019-ben is PDF dokumentumokat, amit pistike 1 perc alatt tör fel egy 3 éves videókártyával.
Miért nem jön ide valaki Ausztriából és baxxa ki ezeket a pitcsába???
Az Erste vezette be a legkésőbb az új netbank fejlesztését.
Alig használom, tényleg csak a legalapabb dolgokra.
Ilyen a virtuális bankkártyán a limitemelés amikor neten vásárolok. Miért nem lehet adott műveletet kedvencekbe tenni, tehát az adott kártya limitemelés menüpontját.
Olyan, mintha az idióta programozó nem értené mi a lényege a kedvenceknek. Nem főmenüket akarok kirakni, hanem az legutolsó kis almenüt, amit gyakran használok.
Nagyon örültem, hogy a régi, ócska, átgondolatlan felületet egy 21. századi frontendre cserélik. Erre rögtön az elején kiderül, hogy ugyanott tartanak, ahol 20 éve.
Nem ez az egyetlen gond az Erste bankkal. Ha személyesen mentem be, állandóan félretájékoztattak. Lehetett nő, férfi, régi dolgozó, új dolgozó, mindegyik elbaxott valamit. Általánosságban gyenge a csapat.
A netbankban két dolgot szerettem volna megoldani, de nem lehet. Igen. Felbax az ilyesmi, hogy több mint egy évvel több jutott a fejlesztésre, mint amennyi Szlovákiában, Romániában meg természetesen Ausztriában.
És ilyen alap dolgokat, mint hogy le van korlátozva, hogy hány darab kedvencek menüpontod lehet, meg az hogy még mindig ott tartanak, hogy amikor több mint 30 napot választasz ki akkor hibaüzenetet tol az arcodba, ahelyett, hogy magától kiválasztaná a maximálisan lekérdezhető napokat. Az MKB rendszere szintén egy rakás car, de ott legalább ez az előzmény időintervallum kiválasztás a naptárral normálisan vizuálisan kiválasztható egy csúszka segítségével.
Alapvető dolgok nem működnek ebben a rendszerben.
Amikor megírnám normálisan, kulturáltan, nyilván nem ilyen hangvételben, hogy "milyen jó lenne ha... ezt meg ezt lehetne, mert erre van igényem."
Kikeresed a kapcsolatteremtést, megpróbálod kiválasztani az ELŐRE RÁD ERŐLTETETT témaköröket, hogy milyen témában írhatsz a méltóságos banknak, akkor mindent találsz, csak azt nem hogy az új felülettel kapcsolatban van-e gond, lenne-e ötleted, mivel tudnák jobbá tenni.
Nem. Ilyen nincs. Ez jó példája annak, hogy mennyire ostoba módon áll a cég a világhoz. Ingyen használható ötletekhez jutna a cég. Ingyen. De nem. Az van, amit a méltóságos programozó kitalál.
30 éve kapitalizmus van, de ez cég még mindig mintha egy pártközpontból kapná az utasításokat.
Nem kell itt nyalni a bank se@@ét. Soha semmi nem lesz jobb ebben a világban, ha simogatjuk az ilyen embereknek a fejét, hogy "Nem baj Pistike, majd 10 év múlva jobban fog sikerülni...Buksi. Buksi. Ügyes vagy."
Arra meg nem mondok semmit, hogy milyen szolgáltató az, ahol idejön jópofáskodni a dolgozó, hogy takarodjon el az ügyfél, mit képzel, hogy vannak igényei és kritizálni merészel.
Nézd, szerintem ha van épitő jellegű kritikád, akkor ide ird meg nekik:
"Amennyiben bankunk szolgáltatásaival, termékeivel kapcsolatban észrevétele van vagy panasszal kíván élni, azt a következő módokon teheti meg:...
erste@erstebank.hu "
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!