Miért nem működik az MKB netbankár webes szoftvere?
Három böngészőből is kipróbáltam, első belépésem volt, tehát új szerződés netbankra, aktiválás, jelszócsere megvolt és semmit nem lehet csinálni a felületén, homokórázik, kérjük várjon.
FF, Chrome, EDGE, w10 x64, mind ugyanaz a hibajelenség, gondolom szerver oldali gond.
Mi történik ennél a banknál?
köszi, akkor vihart kavartam feleslegesen.
Ez nem mentesíti a botrányosan lassú és ezek alapján "figyelmetlen" ügyintézőt és magát a bankot.
Ha így van, akkor köszi, hasznos!





Már rég megoldódott volna a gondod, ha felemeled a telefont....de te itt puffogsz...még egyszer: 24/7 ben műkösik az ügyfélszolgálat
Nekem állítottak már vissta jelszót szombar hajnali fél kettőkor is ;)
Nem érted meg, hogy nincs bent éjjel informatikus? NE legyél már ennyire debil!
Elmondták telefonon, hogy csak másnap délben tudják megcsinálni és így is lett.
Ettől függetlenül ez a trágya MKB Netbankár, azóta is csak minden második-harmadik bejelentkezésre tölti be a számlát. Ez a bank mindennek a legalja szemét hely. Nem értem az MNB miért nem vág nekik oda egy pár tízmilliós bírságot, hogy ne szórakozzanak az ügyfelekkel.
#10
Igazad lett, köszi a tippet!
zöld ment.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!