Miért nem működik az MKB netbankár webes szoftvere?
Három böngészőből is kipróbáltam, első belépésem volt, tehát új szerződés netbankra, aktiválás, jelszócsere megvolt és semmit nem lehet csinálni a felületén, homokórázik, kérjük várjon.
FF, Chrome, EDGE, w10 x64, mind ugyanaz a hibajelenség, gondolom szerver oldali gond.
Mi történik ennél a banknál?
vasárnap éjjel 2-kor.
facepalm.
oké, de akkor az IT-s miért nem írja ki, hogy probléma van, ha érzi a szerver hogy a user nem tud mit tenni miért nem küld hibaüzenetet?
Ez ijesztő. Ez nem pistike weboldala, hanem egy BANK.
Használhatatlan, és az a durva hogy az embernek ez az első tapasztalata vele, és a számlatulaj meg még annyira gőze nincs erről, ha egyedül kellett volna boldoguljon teljesen esélytelen lett volna.
Felháborító, hogyan működhet így egy cég, egy bank.
Nem csak azért mert ügyfelet, ügyfeleket veszít, hanem azért is mert felelőssége lenne abban, hogy ha valaki végre elszánja magát a netbankolás mellett, amivel nem terheli az amúgy is tökkelütött bankfióki alkalmazottait, felelőssége lenne hogy azonnal megszeresse az ügyfél a netbankolást, és ne kínkeserves használhatatlan dolognak élje meg már elsőre.
Iszonyat károkat okoz az MKB ezzel.
Reméljük a jövő héten megoldódik.
“vasárnap éjjel 2-kor.”
24/7 ben üzemel
ezt tipikusan olyan hiba, amikor a számlaszámod nincs hozzárendelve a netbank szolgáltatáshoz, így nincs mit megjelenítenie a programnak
azaz netbankár szolgáltatásod van és aktív, csak nincs mit megjelenítsen
ügyintézói user error, egy pipa lemaradt az igénylésnél
ha kaptál telebankár kódot, akkor telefonon keresztül 1 perc alatt megoldják, ha nem kaptál akkor fiók
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!