Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem működik az MKB...

Miért nem működik az MKB netbankár webes szoftvere?

Figyelt kérdés

Három böngészőből is kipróbáltam, első belépésem volt, tehát új szerződés netbankra, aktiválás, jelszócsere megvolt és semmit nem lehet csinálni a felületén, homokórázik, kérjük várjon.


FF, Chrome, EDGE, w10 x64, mind ugyanaz a hibajelenség, gondolom szerver oldali gond.


Mi történik ennél a banknál?



2018. dec. 2. 03:51
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Fel ne hívd a telefonos ügyfélszolgálatot! <facepalm>
2018. dec. 2. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
53%
Valószínűleg a banki backend oldalon lehetnek problémák, esetleg a külső kommunikációt biztosító integrációs layer hibásodott meg/telt meg az üzenet queue, vagy fut timeoutra a kérésed, vagy a frontend oldalt nem tesztelték ki, és valamilyen hibás fejlesztést élesítettek.
2018. dec. 2. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

vasárnap éjjel 2-kor.



facepalm.

2018. dec. 2. 11:04
 4/14 A kérdező kommentje:

oké, de akkor az IT-s miért nem írja ki, hogy probléma van, ha érzi a szerver hogy a user nem tud mit tenni miért nem küld hibaüzenetet?


Ez ijesztő. Ez nem pistike weboldala, hanem egy BANK.

2018. dec. 2. 11:05
 5/14 anonim ***** válasza:
Bankbiztonsági és Fraud okokból ha készül is logbejegyzés sem biztos, hogy kapni fogsz hibaüzenetet.
2018. dec. 2. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

Használhatatlan, és az a durva hogy az embernek ez az első tapasztalata vele, és a számlatulaj meg még annyira gőze nincs erről, ha egyedül kellett volna boldoguljon teljesen esélytelen lett volna.


Felháborító, hogyan működhet így egy cég, egy bank.


Nem csak azért mert ügyfelet, ügyfeleket veszít, hanem azért is mert felelőssége lenne abban, hogy ha valaki végre elszánja magát a netbankolás mellett, amivel nem terheli az amúgy is tökkelütött bankfióki alkalmazottait, felelőssége lenne hogy azonnal megszeresse az ügyfél a netbankolást, és ne kínkeserves használhatatlan dolognak élje meg már elsőre.



Iszonyat károkat okoz az MKB ezzel.


Reméljük a jövő héten megoldódik.

2018. dec. 2. 13:14
 7/14 anonim ***** válasza:
0%
Regisztrálj máshol, MKB-hez akkor sem vinném a számlám, ha nem lenne másik bank az országban.
2018. dec. 2. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

“vasárnap éjjel 2-kor.”

24/7 ben üzemel

2018. dec. 2. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
micsoda? a terméktámogatás? esetleg a bankkártyaletiltás.
2018. dec. 2. 15:44
 10/14 anonim ***** válasza:

ezt tipikusan olyan hiba, amikor a számlaszámod nincs hozzárendelve a netbank szolgáltatáshoz, így nincs mit megjelenítenie a programnak

azaz netbankár szolgáltatásod van és aktív, csak nincs mit megjelenítsen

ügyintézói user error, egy pipa lemaradt az igénylésnél

ha kaptál telebankár kódot, akkor telefonon keresztül 1 perc alatt megoldják, ha nem kaptál akkor fiók

2018. dec. 2. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!