Miért nem működik a bank kártyám?
Hétvégén voltunk a bevásárolni, ki akartam venni pénzt és bent maradt a kártya és a pénz se jött ki. Volt ott telefonszám mindjárt felhívtuk és hogy megpróbálja megnézni de nem tudott segíteni, a kártya bent maradt. De közben eszembe jött, hogy 1 hónapja jött új kártya. Elvittük kipróbáltuk és működött.
Máma megyek a FANN parfümeriaba, hogy veszek Mexx parfümöt és kártyával szerettem fizetni, és nem fogadta el, valami baj van a kártyámmal. Ez még nem történt. Most hogyan vegyek mi pénzt?
"De közben eszembe jött, hogy 1 hónapja jött új kártya. Elvittük kipróbáltuk és működött." Könnyen lehet, hogy a régi lejárt. Ez az új, amit küldtek, ez július hónaoban fog lejárni? Ha igen, akkor valószínűleg a régi kártyád is július 31-én járt le, ezért nem tudtad használni.
"kártyával szerettem fizetni, és nem fogadta el, valami baj van a kártyámmal" : Rá volt esetleg írva a terminál által nyomtatott bizonylatra, hogy miért lett elutasítva a tranzakció? Biztos vagy benne, hogy van elég pénz a számládon?
Általában azt is ki szokta írni a bizonylatra, hogy miért utasították el.
Az új kártyát aktiváltad?
A bankautomatán van olyan pont is, hogy kártya aktiválás.
Ha igen, akkor még esetleg lehet, hogy alacsony limit van beállítva, vagy a vásárlások száma van korlátozva.
De ez mind kiderül, ha felhívod a bankfiókot. Én nem a központi információs számot szoktam hívni, hanem a bankfiókot, ahova járok.
De ha van netbankos hozzáférésed, akkor ott is látod ezeket és be is tudod állítani.
"Kártyán csak 16 szám van, és alatta 07/21 és az alatt a nevem."
Akkor a rejtély első fele megoldódott. Az új kártyád 2021. július 31-ig használható, mivel lejárati dátumként "07/21" van rajta. Mivel a kártyákat úgy gyártják, hogy az új kártya azonos hónapban jár le, mint a régi (csak 3 évvel később), ezért megállapítható, hogy a régi kártyád 2018 július 31-én járt le, ezért nem tudtad augusztusban használni és ezért nyelte be a gép.
Hogy az újat miért nem tudod használni, az a még megoldatlan probléma. A kérdés leírásában azt írod, hogy az új kártyát "Elvittük kipróbáltuk és működött."
Pontosan mit csináltatok vele, hogy kiderült, hogy működik? Illetve egy másik kérdés. Amikor ma nem sikerült fizetni a kártyával, érintés mentesen próbáltál fizetni, vagy bedugták a kártya chipes felét a terminálba?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!