Lehet mèg ilyenkor valamit tenni vagy màr remènytelen a dolog?
Ha egy új laptop 5 perc alatt kapcsol be az garantáltan hibás valamilyen formában. Ezt garanciában intéztesd.
A hitelt nem tudod visszamondani, nem érdekli a bankot, hogy neked rossz a laptop amit vettél.
Tényleg a garancia segíthet, még talán annyit lehetne mondani, hogy:
"Megoldható volna-e, hogy ráfizetéssel egy jobb típust kérjek-e helyett?"
A hibás teljesítés az hibás teljesítés, függetlenül attól, hogy áruhitelre vetted vagy kifizetted egy az egyben. A kereskedő megkapta a banktól a pénzt, de neked hibás árut adott át, ilyenkor természetesen élhetsz a garancia érvényesítés jogával.
Az elállás már egy másik kérdés, az nem automatikus, mert ha felajánlja a cserét vagy a javítást, akkor el kell fogadnod. De ezek teljesen függetlenek a hiteltől. Akkor köteles visszafizetni a pénzt, ha nem tudja megjavítani és kicserélni sem. Ilyenkor visszafizeti neked a teljes árat, majd Te jelentkezhetsz a banknál, hogy lezárd a hitelt (visszafizeted a tartozásod). Ha nagyon kötekedő vagy, akkor megpróbálhatod a kamatból eredő veszteségedet is leverni a kereskedőn, de sanszos, hogy ahhoz pereskedni kellene...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!