A banki felügyeletnél vajon foglalkoznak az ilyen dolgokkal?
Mát többször előfordult, hogy a bank nem frissíti a bankszámlámon levő egyenleget a bankkártya központ felé, így a bankkártya használhatatlan. Velem most történik harmadszor. Roppant kellemetlen, egy bolti vásárlásnál.
De ugyanezen bank az utalásomat nem teljesíti.
Mikor kérdőre vontam Őket, akkor kiderült, hogy nem is látják az utalás indításával kapcsolatos adatokat, míg a netbankos felületemen látható az utalás indítása.
Nem hiszem el, hogy ilyen előfordulhat egy banki szoftverrel.
Mostani esetnél email-ben jeleztem, hogy baj van, erre visszaírt, hogy hívjam fel.
Felhívtam őket és még nekem kellett elmagyaráznom, hogy miért nem működik a rendszer. Azt mondták, hogy már látják, hogy mit kell tenni.
A mai napon megint megpróbáltam használni a kártyát, de még mindig nem jó.
Nem akarom mondani a bank nevét.
Dél nyugat magyarországi takarék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!