Miért vált a Díjnet felületén deregisztrált kártyává a bankkártyám?
Figyelt kérdés
Nem tudom befizetni a számláimat, mert a bankkártyás fizetés felületénél az eddig használt kártyám mellett megjelent a “deregisztrált kártya” kifejezés. Én semmit nem módosítottam. Ha módosítanám a kártya adatait, egy OTP-s felületre irányít át, ahol pedig nem tudom az azonosítót és jelszót, én tudtommal nem adtam meg az OTP felületén ilyet, K&H kártyám van. Valakinek valami ötlet?2018. jan. 27. 19:17
1/2 zgermoni válasza:
Ket napja nekem is ez szerepel a kartyam mellett. Plusz egy ilyen hibauzenetet kaptam: "Jelenleg van egy azonosítója, amely még nem aktív. Kérjük regisztrálja internetbankjában!" Probaltam mindent, de nem sikerult megoldani eddig.
2/2 anonim válasza:
Én ma szembesültem ezzel a problémával. Úgy oldottam meg, hogy újra regisztráltam a kártyát, megadtam jelszót, és aztán sikerült fizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!