Junior bankkártyával rendelkezem, aminél elvileg nincs havidíj, de mégis levesz most 150 ft-ot/hónap. Lehet, hogy most már kell havonta fizetni vagy az én bankártyámmal van a gond?
Figyelt kérdés
2018. jan. 5. 19:19
1/5 anonim válasza:
Ennyiből nemigen tudjuk megmondani, sem bankot, sem folyószámlatípust nem írtál. Szerintem a legegyszerűbb az lenne, ha benéznél a bankod egyik fiókjába és ott megkérdeznéd. Akkor ha kell, ott helyben tudsz is módosítani.
2/5 anonim válasza:
Nem lehet, hogy be van állítva valami plusz szolgáltatás, ami fizetős? Ha van netbankod, ott meg tudod nézni, hogy pontosan mire von le. (és nem a bankkártyád junior, meg nem a bakk´rtýanak van havidíja, hanem a SZÀMLÀNAK).
3/5 anonim válasza:
Lehet:
-netbank díja
-átutalási díj
-sms-ek díja.
4/5 anonim válasza:
"elvileg nincs havidíj" :D Komolyan felfogni nem tudom, hogy ilyen emberek hogy képesek életben maradni. Eszedbe nem jutott még, hogy belenézz a díjszabásba?
5/5 anonim válasza:
itt megtalálod a díjtáblázatot:
számlavezetési havidíj lehet hogy nincs, de vannak szolgáltatások, amiért fizetni kell, például utalásért.
De van pl egy 150 forintos havidíj a listán, elvilkeg ez is lehet a 150 forint:
OTPdirekt (telefonos ügyintézői szolgáltatás, internetes szolgáltatás, mobiltelefonos szolgáltatás, SmartBank szolgáltatás)
Internetbankon és mobilbankon meg tudod nézni, hogy mi van a 150 forintos terhelés mellé írva, miért számítják fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!