OTP netbank probléma?
Figyelt kérdés
OTP netbankom van. Be szerettem volna állítani a mobil aláírás funkciót,hogy minden tranzakció előtt sms-be kapjak egy biztonsági kódot,amivel jóvá tudom hagyni a tranzakciót. Be is állítottam, kipróbáltam online vásárlásnál,a pénzt levonta, de sms-t nem kaptam... nem értem.. miért van ilyen funkció, ha nem működik?Párom K&h-s,de egy kattintással bekapcsolta magának és azóta is szépen, gond nélkül működik. Elnéznék valamit?Esetleg tapasztalatok, vélemények? Előre is köszönöm.2017. nov. 5. 18:10
11/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen.:)
2017. nov. 5. 21:01
12/12 Koplárovics Béci válasza:
OTP ügyfélként a webkártyát tudod igénybevenni, mint biztonsági megoldás. Erre ingyenesen tudsz átrakni pénzt a számládról (másik számla tartozik hozzá), ingyenesen tudod visszavezetni a megmaradó összeget. Mindkettőt netbankon. Netbankon tudod lekérni az adatait (ha elfelejtetted vagy nem írtad fel), ilyenkor küld biztonsági SMS-t. Így mindig vásárlás előtt átraksz pénzt, majd a maradékot leveszed (azért írok maradékot, mert devizás vásárlásnál nem tudod előre a pontos összeget, ezért érdemes kicsit többet rakni, hogy biztosan elég legyen). Ez mondjuk nem véd az ellen, hogy a kártyádat fizikailag ellopva tudnak neten vásárolni vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!