Virtuális bankkártya és a gond (ok) vele, de miért?
Szép..reggelt mindenkinek!
Hol is kezdjem? Na igen...
Szóval, ott kezdődik a történet, hogy szeptember elsején megjött az új bankkártyám és egy mellé megrendelt, különálló virtuálissal, ami csak netes vásárlásokhoz való (állítólag).
Na kéremszépen, az van, hogy én ezt a kártyát egyszerűen nem tudom használni! Miért? Mert hiába módosítom a licitet, hiába írom be Ebay-be az új adatokat, folyton, minden egyes alkalommal visszadob, hogy az adatok nem jók. Mondom, hogy a fenébe? Mindig mindent jól adok meg, a kétnapos licitidőn belül vagyok bőven, a dolog, amit meg akarok venné még az ötöde sincs a fizetési plafonnak. Akkor most mi van? Azt írja a papírfecni, amit adtak, hogy ez a kártya aktív. Akkor, mégis miért nem tudom használni? Kéne aktiválni a másik kártyát hozzá vagy micsoda? De erről szó sincs, a kedves Erste-nél egy szó se esett erről. Remek, nem?
Lassan 20 napja ezzel kínlódok, háromszor kaptam dührohamot tőle ( tudom, nem vagyok egy nyugodt természet).
Ezért jöttem ide a szakértőkhöz. Hátha ti tudtok megoldási javaslatot tenni. Előre is megköszönném!
Pedig az ebaynek el kell fogadnia, én is azt használom, jobb mint a PayPal 'normál' bankkártyával.
A vásárlási limitösszeg elegendő, de a vásárlási darabszám is?
Mert az ebay a tényleges vásárlás előtt, de vele egyidőben a kártya ellenőrzéseképp zárol egy alacsonyabb összeget.
Tehát a legelső használat során két tranzakció is történik.
Állítsd a darabszámot legalább kettőre. Az összeget pedig mondjuk 1000 ft-tal többre mint amit fizetni akarsz. Bőven elég lesz.
Ha ez sem segít akkor a hívd a telebankot.
Egyébként azt javaslom máskor azzal kezdd!
Itt nem szakemberek válaszolnak, maximum elvétve.
Úgy vagyok vele, hogy előbb halljuk az emberek véleményét/tanácsát, mielőtt megyek levelet írni. Én így cselekszem, mert úgy tetszik. Lehet ezt bírálni, nyugodt szívvel, de akkor sem fog meghatni.
Mellesleg, a "szakértő" megnevezése amolyan árnyalt vicc. Lehet idézőjelbe kellett volna raknom, nehogy bitchcry legyen belőle. Na mindegy
# 3/6 Időpont ma 11:17 vagyok.
Jóindulatból írtam, hogy fordulj inkább a bankhoz, szerintem nem így kellett volna válaszolnod.
Arra pedig, hogy mi lehet a probléma, semmit sem reagáltál, pedig az volt a lényeg.
Nem volt valami illedelmes.
# 3/8 Időpont 09-18 11:17 írója vagyok.
Sikerült-e megoldani úgy ahogy írtam?
Vagy mi lett végül?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!