Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » T-Mobile szolgáltatón keresztü...

T-Mobile szolgáltatón keresztül vásároltam Play House játékhoz csamagot, de a szolgáltató nem tudja biztosítani a vásárlás egyedi azonosítóját. Kihez kell fordulnom?

Figyelt kérdés

Sziasztok.

Több vásárlást folytattam Play áruházon keresztül. Az utalást a mobil szolgáltatómon keresztül hajtottam végre. Most a vásárlásom igazolását kérik, mert problémák merültek fel, viszont a T-Mobil csakis a vásárlás idejét (dátum/óra/perc) valamint a vásárolt csomagot tudja megadni a számlán, a vásárlást igazoló egyedi azonosítót sajnos nem (GPA-szám).

Kihez kell fordulnom. A T-Mobil ügyfélszolgálata ezidáig nem tudott segíteni.


2017. aug. 5. 08:13
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!