Mi az oka annak, hogy 2 hét alatt sem tudták kipostázni a bankkártyámat, de a számla már aznap kész lett mikor bementem a bankba nyitni egy újat?
Az az oka, hogy így működik a rendszer:
- a bankszámlát azonnal megnyitják, a kártyát viszont névre szólóan legyártják (+ PIN kód, stb). majd kiküldik. És igen, kb. 2-3 hét az átfutási ideje. Nem biztos, hogy a bank a hibás, ha nem jön meg 3 hétig - még akár a posta is elkeverheti, ugyanis nem ajánlott levélként küldik. (legalábbis az OTP-nél)
Bankfiókban vagy a telebankon bejelentkezés után azt meg tudják talán nézni, hogy le van-e már gyártva (biztosan) illetve postára adták-e már. Lehet, hogy az is látszik a rendszerben.
Ha három hét alatt sem jön meg, akkor viszont kérj újat. Díjmentes lesz.
Két hét esetén még valószínűleg azt mondják, hogy csúszva de meg fog jönni.
"státusz: élő - ügyfélnek postázott"
Ez van az e-bankomban az új kártyánál.
"státusz: élő - ügyfélnek postázott"
Magyarul, ök elküldték, úton van, csak a posta még nem szállította ki. Viszont ezen egyetlen bank sem tud változtatni, erre - a posta gyorsaságára -semmi befolyása sincs.
Szerintem a posta elkavarta vagy a postás rossz helyre dobta be.
Menj be a K&H-ba és igényelj új kártyát.
Nem kaptad meg.
Díjmentesen pótolni fogják.
Kérd hogy a régit díjmentesen tiltsák le.
Lehet, hogy nem is a "klasszikus" letiltás kell ilyenkor, hanem törölni tudják úgy a rendszerből, hogy ne lehessen aktiválni soha. (Mert a kártya alapból inaktív amikor postázzák, az ügyfél aktiválja miután megkapta.)
A postázási címet pedig egyeztesd le újra, mert egy apró eltérés miatt is eltűnhet a postán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!