Ha 5 hete várjuk a hitelelbírás eredményét az azt jelenti hogy nem fogjuk megkapni?
Konkrét információk hiányában itt senki nem tud neked használható tanácsokat adni.
SOS menj be a bankba és kérj segítséget, kérd a soronkívüliséget, ha közeleg a fizetési határidő.
Mi itt nem tudhatjuk, miért csúsztatok 2 hetet, miért kellett újra papírokat beadni.
Nekem volt olyan ügyletem, ami egy hét alatt lezajlott, de olyan is volt, ami sok hónapig tartott, mert nagyon összetett volt az egész.
Olyan nincs, hogy az ügyintéző nem tud semmit (illetve van, csak nem OTP?). Pontosan látja, hogy hol a papír. Fel lehet hívni a hitelbírálatért felelős osztályt is.
Az adásvételi szerződéskor ha adtatok foglalót, és ha nincs külön kitétel a hitelbírálattal kapcsolatos csúszásra, azt viheti az eladó. Az önerőt remélem nem teljes összegében foglalóként adtátok...
Fel kell hívni a hitelbírálatért felelős részleget. Javaslom előbb a fiókvezetővel egyeztetni, ő beszélő viszonyban szokott lenni velük. Kérdés, mennyire segítőkész.
Amit még elfelejtettem írni.
Hogyha határidős az ügylet, akkor be szokták állítani, hogy az adott napig, azért fusson ki az ügy. Így előtte pár nappal azért előreveszik és gyorsan végigzongorázzák. De csak, ha nem az ügyfél hibájából csúszott az ügy és nem irracionálisan rövid a határidő. Tehát ha valaki megad egy egy hónapos határidőt, de a kérelmet csak két héttel előtte adja be és akkor is hiányos dokumentumokkal, akkor nem bíbelődnek vele.
A 2 hét csúszás amiatt volt, mert kikértük a feleségemmel a jövedelemigazolásokat a bank formanyomtatványára, DE:
Hétfön indítottuk el a hitelfelvételt, akkor adták oda a papírt.
Szerdán fogadott minket a HR.
Péntek délután kaptuk meg az igazolásokat.
Hétfön bevittük, de kiderült hogy pont változott a formanyomtatvány, így azt már nem fogadják el, hiába van kitöltve, leigazolva.
Aznap adtak újat, de újabb 1 hét volt elintézni. Így lett 2 hét csúszás.
Sajnos a teljes önerönket bukjuk ha nem sikerül, mert foglalónak írták be. Ragaszkodtak hozzá, ha nem megyünk bele eladták volna másnak.
Az ügyintézö nem mond semmit, azt mondja ö nem tudhat semmit ez töle független. A fiókigazgató se tud semmit tenni. Várjunk ...
Most már csak a cég joindulatán múlik minden, csak sajnos nagyobb cég, személyesen nem tudunk senkivel beszélni aki tulajdonos lenne, hogy hassunk rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!