Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Adózás, könyvelés » Miért nem látom a 1308INT...

Miért nem látom a 1308INT adatszolgáltatásom eredményét az ügyfélkapun?

Figyelt kérdés
Beadtam még hétfőn az ügyfélkapun ahogy szoktam, kaptam elektronikus visszaigazolást is, de még nem látom hogy könyvelték volna. Terhelt lenne a rendszer? Mivel Önadózó vagyok, így megcsináltam az adóbevallásom is a hét második felében, de még az sem lett felvezetve a NAV-os folyószámlámra, pedig arról is kaptam értesítőt. Szerintetek:
2013. febr. 16. 08:06
 1/2 anonim ***** válasza:

A kapott Ebev-Nyugta azt jelenti, hogy a beküldött bevallásod beérkezett.

Hogy a folyószámládra még nem lett felkönyvelve, azt jelenti, hogy az ellenőrző programot még nem indították el rajta, tehát a feldolgozás folyamatban.

Azért majd figyeld, max. 30 napon belül fel kell hogy tegyék, ha nem lesz ott, akkor lehet rákérdezni.

2013. febr. 16. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Köszi!

Mintha tavaly év elején is lassan ment volna, de ebben most nem vagyok biztos. Azt hiszem akkor azt mondták, hogy év eleje miatt (adózás változások ami ugye először februárban jelentkezik a január hóra való tekintettel) ilyen lassú. Ez lehet?

2013. febr. 16. 08:49

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!