Hogy kell regisztrálni a NAV ügyfélkapun? Ha sikerül a regisztrálás, akkor mindent tudok majd elektronikusan intézni?
Figyelt kérdés
2013. jan. 20. 19:34
1/4 anonim válasza:
ügyfélkapu a magyarország.hu-n van, és az nem csak a nav-é. Attól függ. A navos céges ügyek intézéséhez pl. kell még külön adatlap is, mérlegfeltöltéshez nme, magánszemélyes navos dolgok adat lekérdezések stb intézhetők, időpontokat foglalhatsz stb.
2/4 anonim válasza:
Az ügyfélkapura csak az okmányirodában tudsz személyesen regisztrálni.
3/4 anonim válasza:
Ügyfélkapun nem csak a NAV-ot éred el, hanem más hatóságot is.
Ügyfélkapus regisztrációt az okmányirodában kell kezdeményezni. Miután az megvan, a belépő kódoddal bármikor beléphetsz az ügyfélkapun, ahol megtalálod mind az adóhatóságot, mind a tb. szerveket, a földhivatalt stb., ahol intézheted elektronikusan is azokat az ügyeket, amelyet a rendszer enged elektronikusan intézni.
4/4 anonim válasza:
nem, az ügyfélkapus regisztrációt otthonról kell elindítani, majd a megadott határidőn belül be kell menni valamelyik okmányirodába, hogy személyesen igazolja magát, és ennyi - persze lehet eleve az okmányirodában is indítani, de nem szükséges, sőt, nem ez az alapeset.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!