Miért nem tudok online vásárolni?
Figyelt kérdés
Próbáltam ma repülőjegyet venni, és a bankom megtagadta a fizetést. Egyszer már volt ilyen, akkor kicsit megijedtem, de még aznap simán tudtam vásárolni a boltban a kártyával (meg máskor is) és semmi értesítést nem kaptam, hogy esetleg valami baj történt volna. De ma újra előjött ez a hiba, és tekintve, hogy csak 103 euróról volt szó, nem léphettem túl a limitet sem. Ha valaki esetleg a birtokába jutott volna a kártyainformációimnak, akkor kapnék sms-t ha át akarnának róla utalni. Valaki help?2017. márc. 1. 23:14
1/2 Andrejcsik Gábor válasza:
Szia!
Én amikor hasonló helyzetbe kerültem, akkor az első lépésem mindig a bankom 24 órás telefonos ügyfélszolgálatának a megkeresése volt. Amennyiben van igénybe veszed ezt a szolgáltatásukat, akkor a tapasztalatom az, hogy perceken belül megválaszolják a kérdést.
Egyébként előfordulhat, hogy egyszerű technikai hiba merült fel a fogadó fél oldalán és emiatt nem engedi az utalást.
Amennyiben a bank szerint minden rendben, akkor a következő lépés a repülőtársaság megkeresése lenne a részemről. Ők biztosan tudnak válaszolni, hogy mi a probléma.
Üdv.:
Andrejcsik Gábor
2/2 anonim válasza:
Az első válasz nagyon jó.
Mindemellett vannak olyan tipikus problémák, amiket gyorsan lehet szűrni.
Milyen típusú a kártyád? Maestro? Sok légitársaság nem fogadja el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!