Tranzakció letiltás? K&H (lent)
Üdv,
Havonta levon egy oldal a számlámról egy bizonyos összeget. Az oldalra nem tudok belépni, a support se ér semmit. Így gondoltam az internetbankban lehet-e olyan opció, hogy letiltani erről a helyről a havi tranzakciót, hogy ne vegye le tovább.
Köszönöm.
Nem.
G2A az oldal neve. Játékokkal foglalkozik. Eddig nem volt vele egyáltalán problémám, van egy szolgáltatásuk G2A Shield néven ami havi 2 euróért cserébe kaphatsz extra szolgáltatásokat. Na de én ezt kikapcsoltam, de valamelyik nap megint kaptam egy értesítést smsben hogy le lett vonva az összeg a számlámról. Most meg az oldalra se tudok belépni mert nem enged be.
Tényleg az a megoldás, hogy a kártyát letiltani és máskor ilyen bizonytalan helyeken ne add meg az adatait!
Amíg az érvényes bankkártyád adatai meg van nekik, meg fogják tudni terhelni a számládat. Banki szempontból jogosan és a bank nem fogja visszautasítani a tranzakciót.
Értem. Köszönöm a segítséget.
Csak eddig sose fordult ezen az oldalon ilyen velem pedig régóta használom. De akkor az lesz hogy letiltom.
Kedves Kérdező!
Mivel kiemelten fontosnak tartjuk minden ügyfelünk elégedettségét, ezért rendszeresen keressük a minket érintő visszajelzéseket, így olvastuk az Ön nyilvános hozzászólását is a gyakori kérdések.hu internetes portálon.
Kérjük, keresse fel kollégáinkat bármelyik bankfiókunkban, továbbá a bank@kh.hu email címen, vagy a 06 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámokon.
Bízunk benne, hogy tudunk Önnek segíteni.
Üdvözlettel: K&H
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!