Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Honnan szedjek ennyi pénzt?

Honnan szedjek ennyi pénzt?

Figyelt kérdés
Sosbe kellene 150 ezer forint de a bank nem ad hitelt mivel diák vagyok, de havonta kapok 52ezer forintot, ebből tudnám fizetni, illetve vannak elektronikai eszközeim letétnek pl házimozi komoly elektromos cigi stb..magánszemélyt tud valaki esetleg? Negatív emberek kíméljenek!
2016. okt. 26. 21:22
 1/7 anonim ***** válasza:
83%
Add el az elektromos kütyüidet, házimozit, meg a komoly elektromos cigit, mobilt, számítógépet.
2016. okt. 26. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
60%
Ahogy az előző mondja.
2016. okt. 26. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
19%
Szexmunka.
2016. okt. 26. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Mobilt nem adhatom el,gépem nincs.
2016. okt. 26. 21:56
 5/7 anonim ***** válasza:
30%
akkora a bútort, ágyat amin alszol, szekrényt, tv-t, felesleges kacatokat.
2016. okt. 26. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
30%
záloghitel
2016. okt. 26. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Anno amikor a full csóróságból jött egy lehetőség egy angliában kint élő magyar barátunk által és repjegyre kellett a pénz, akkor én eladtam TV-t, házimozit, mindent ami pénzzé tehető (az idő rövidsége miatt áron alul). Ha NAGYON kell a pénz, akkor tedd fel jofogas.hu-ra feltűnően jó áron a pénzzé tehető dolgaid, el fogják vinni pillanatok alatt.
2016. okt. 27. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.