Bankrablás esetén kárpótolják a bankok az ügyfeleket?
Figyelt kérdés
2016. júl. 6. 02:32
1/4 TamásTóth válasza:
Bankrablaskor nem az ugyfelek penzet lopjak el, hanem a banket, igy nincs miert karpotolni oket. (Ertsd az ugyfelek egy forintot sem vesztenek)
2/4 anonim válasza:
Miért kellene kárpótolni az ügyfeleket? Ha a bank pénztárából rabolnak, akkor az ügyfeleket nem éri kár, hiszen a számlájukon attól még megvan a pénz. Nem kezdik el visszakeresni, hogy aznap ki fizetett be, melyik tízezres kié lehetett. A banknak meg fizet a biztosító.
Ha meg az ügyfél táskájából lopnak, mert mondjuk olyan hülye a bankrabló, hogy a bankrablás azt jelenti neki, hogy az ügyfeleket zsebeli ki, akkor miért kellene fizetnie a banknak?
3/4 anonim válasza:
Nyilván bankszéf kirablásának esetére gondolt, ti zsenik! :) Egyébként ja, bizonyos összeghatárig biztosítva vannak.
4/4 A kérdező kommentje:
Koszonom a valaszokat!
2016. nov. 20. 22:27
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!