Minden bankban nyomulnak az ügyfelekre?
Már alig merem betenni a lábam a bankfiókba, mindig rám akarnak valamit tukmálni. Löki a szöveget az ERSTE-s tanácsadó, hogy jaj, épp ma gondoltam magára, hogy felhívom, mert van egy személyre szóló, soha vissza nem térő ajánlatom. Csak most, csak Önnek. Ha mégis rákérdezek, hogy mi az, akkor az öt perces ügyintézésből 20 lesz, és még nekem kell magyarázkodnom, hogy miért nincs szükségem erre meg arra és különben is rohannom kell vissza a munkába, mert lejárt az ebédidő.
Ha nem ez, akkor folyton hívnak. Egyszer a központból, máskor a fiókból, persze egyik helyen se tudják, hogy a másik helyen mit csinálnak. Nem telik el úgy hónap, hogy ne hívnának fel legalább kétszer valamivel, persze mindig munkaidőben. Még csak 24 vagyok, de nem értik meg, hogy nem akarok nyugdíjbiztosítást meg nyugdíjszámlát. És nem, nem azért mert teszek rá mi lesz majd, hanem mert fiatal vagyok és nem akarom olyasmibe tenni a pénzem, ahol nyugdíjig nem látom viszont. Mi van ha csak 30 évet élek? Elsősorban lakásra gyűjtők, arra meg már van lakástakarék, kettő is. Meg egy TBSZ is van. Miért nem értik meg, hogy valami fiatalos, dinamikus dolgot szeretnék? Ráérek majd 20 év múlva nyugdíjra gyúrni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!