Minden bankban kibeszélik az ügyfeleket az ügyintézők?
K&H-s vagyok és a pécsi fiókjuk egy óriási pletykafészek. Visszataszító, hogy belépek és már rögtön azt hallom, hogy X mennyit keres képviselőként, Y mennyit költ szállodákra, Z meg mennyire ostoba, hogy két év után megszüntette az életbiztosítását, mert százezret bukott rajta. Belegondolni is rossz, hogy engem is ugyanígy kibeszélnek, más ügyfelek meg hallják, miközben várnak. Sajnos sokat vagyok kénytelen fiókba járni, mert több számlám, megtakarításom van. Hiába a netbank, a szerződéseket kézzel kell aláírni...
Nem az én műfajom a panaszkodás, de eléggé zavar a dolog. Más bankoknál is ez megy?
Nekem is K&H-nál van számlám, ismerem az ottani fióki dolgozókat. Néha tesznek megjegyzést 1-2 ügyfélre, de nem beszélik ki őket.
Ez inkább emberfüggő,illetve hogy hol van az adott bank fiókja. Pl. egy kistelepülésen lévő fiók dolgozó valószínűleg jobban kibeszélik az ügyfelek, mint egy forgalmas budapesti fiók dolgozói.
Egymás között a legtöbb helyen kibeszelik, sőt ha nagyobb rendezvényük van, akkor a vicces, botrányos sztorikat is megbeszélik egymás között. De névvel, konkrét adatokkal karöltve csak az idióták dobálóznak ügyfelek előtt.
Ahogy az orvosok is kibeszelik egymás között a vicces, kemény eseteket, vagy pl ha egy nap egymás után 10 büdös beteg jön, de akinek egy cseppnyi esze is van, nem kezdi el a másik páciens előtt ecsetelni, hogy c vagy y milyen panasszal fordul.hozzá
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!