Milyen módszerekkel lehetne még az internetes bankolás használatát elősegíteni, és ösztönözni rá az ügyfeleket, hogy ott végezzék pénzügyeiket?
Figyelt kérdés
2011. jan. 12. 14:08
1/8 anonim válasza:
Személy szerint én hasznosnak tartanám, ha az összes bankos webes felület, vagyis csak a netbank egyformán lenne kidolgozva. Van néhány tucat bank, és mindegyiknél máshogy van minden.
3/8 anonim válasza:
adjatok az ügyfeleknek vírusírtót ajándékba, és különböző oktatási prospektusokat, hogy felismerjék a kamuoldalakat, linkeket, gondolom nőne a bizalom és többen használnák. Bár sok birka van kattingat mindenre.
És egyszerúbb, felhasználó barát kezelő felület. De gondolom ennél egyszerúbb már nem tud lenni. :D
4/8 anonim válasza:
Neked ez miért érdeked? csak kérdezem, érdekel a kérdésfelvetés oka:)
5/8 A kérdező kommentje:
Szakdolgozatom valójában erre a témára épül... és mások véleményére is kíváncsi lettem volna!:)
Egyébként köszönöm a válaszokat!
Úgy látszik egy húron pendülünk... :)
2011. jan. 14. 00:17
6/8 anonim válasza:
Értem. Erre egyáltalán nem gondoltam:)
De a kíváncsiságomat kielégítetted:))))
7/8 A kérdező kommentje:
Örülök Neki!:)))
Azóta sikeresen megvédtem a szakdolgozatomat is.... :))
2011. jan. 26. 22:58
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!