Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Más emberke miatt zaklat a...

Más emberke miatt zaklat a CIB bank?!

Figyelt kérdés

Kedves mindenki, segítségeteket szeretném kérni a következő ügyben hogy mit is tehetnék hogy megoldódjon a lentebb írt problémám.

2015 február elején vettem egy új telefont egy ÚJ előfizetéssel a T-mobilnál a saját nevemre, hónap végén jött egy sms hogy mínusz több millió forint van a számlámon, kicsit meglepődtem de nem foglalkoztam vele hisz tudom hogy nem vagyok mínuszban.

Lassan lassan minden hónap utolsó napján 23:00-tól hajnali 1:30-as szórással küldték ezeket az sms-eket, egyikben volt egy aláírás hogy CIB bank.

Amikor ezt megtudtam rögtön felhívtam őket hogy figyelem itt valami elírás van nem én vagyok a Debreczeniné Felfödi Ildikó akinek a nevére jönnek az sms-ek, sőt még nem is ismerem, azt mondták jó oké sajnálják intézkednek, én mint aki jól végezte a dolgát elkönyveltem hogy ezzel lerendeztem.

Aztán csak csak jönnek az sms-ek, a T-mobilnál nem tudnak mit csinálni hisz ha megszűnik egy elfőzetés akkor 5 évig nem adják újra ki azt a számot, és ott is sajnálkoztak hogy egymillióból én vagyok az az egy akivel ilyen van.......

Érdekesség hogy egyszer kikapcsoltam a telefont és munkába menet bekapcsoltam, 2 sms-es fogadott egy bahajtótól hogy amint lehet hívjam vissza, nem kell mondanom milyen ideges lettem hogy mit akarnak tőlem, hisz van 1 hitelem a saját bankomnál és mindig rendesen be van fizetve, 10 perc kemény szívdobogás után közölte a bahajtó hogy ő a Felföldi Ildikót keresi... no comment, mondtam neki hogy semmi közöm közöm hozzá, ő is sajnálta az esetet és mondta többet ezen a számom ő nem fog zaklatni.

Tegnap ismét jeleztem a bankjánál az esetet hogy végre tegyenek már valamit, mert engem nem is az sms-ek zavarnak hanem annyi hogy mint fentebb írtam abban az idő intervallumban küldik, ha rendes időben jönne nem is érdekelne. De a tegnap végre egy hölgy elmagyarázta hogy ők valószínűleg küldtek levelet az Ildikónak hogy változtassa meg a számát, de amíg nem megy személyesen vagy más formában nem jelentkezik náluk addig ők önhatalmúlag nem nyúlhatnak bele a számláját érintő adatokban, hiába van szerződésem hogy ez a szám az enyém.

Kérdésem a következő, mi tudok tenni hogy ez megszűnjön? mert gondolkodtam hogy bemegyek a bankjába és valakire nagyon rázúdítom a dühömet(tudom ő nem tehet róla) de mégis mit tudok csinálni? ebben kérném mindenki tanácsát.

Köszönöm előre is a segítségeteket.


2015. dec. 2. 16:31
 1/6 anonim ***** válasza:
22%

1. Megvárod, míg a bank eléri a nőt és kicserélik a telefonszámát a rendszerben.


2. Telefonszámot cserélsz.


Mást egyszerűen nem tehetsz.

2015. dec. 2. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

"De a tegnap végre egy hölgy elmagyarázta hogy ők valószínűleg küldtek levelet az Ildikónak hogy változtassa meg a számát, de amíg nem megy személyesen vagy más formában nem jelentkezik náluk addig ők önhatalmúlag nem nyúlhatnak bele a számláját érintő adatokban, hiába van szerződésem hogy ez a szám az enyém."

Nem elmagyarázta, hanem lerázott.

"valószínűleg küldtek levelet" Banknál ilyen nincs. Pontosan tudják, hogy küldtek-e, vagy sem és ha küldtek, akkor mikor küldték.

"önhatalmúlag nem nyúlhatnak bele a számláját érintő adatokban"

Törölheti a telefonszámot, vagy megjegyzést írhat hozzá, hogy már nem "él" a szám.

"T-mobilnál ... sajnálkoztak hogy egymillióból én vagyok az az egy akivel ilyen van"

Ilyen volt telefonszám váltáskor édesanyámnál, a lányomnál és nálam is. Más ismerősöm is panaszkodott (de még a gyakorin is találsz hasonló esetet), hogy idegen tartozása miatt hívogatják, SMSeznek neki.

Telefonálgatásra nem állnak le (tapasztalat)

Írásban felszólítod őket, hogy amennyiben továbbra is téged zaklatnak másnak a tartozása miatt, jogi lépéseket teszel a zaklatás megszüntetésére.

Nálunk csak ez vált be. Hiába kértük telefonon, írásban, amíg nem hoztuk fel a jogi utat, nem hagyták abba. Sőt, az OTP odáig ment, hogy a nevemen és lakcímemen kívül adjam meg nekik a születési adataimat és az anyám nevét, hogy azonosítsák, hogy tényleg nem én vagyok az, akinek az üzeneteket szánták (nem volt elég hogy teljesen más a nevünk és más megyében lakunk)

Írj nekik, mert telefonálgatásra, bemenetelre nem fogják megszüntetni.

2015. dec. 2. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
30%

Ha android telefonod van letiltod a számot oszt' jónapot.


[link]


Az új androidokban mindben van beépített "fekete vagy spam" lista, de a régebbiekben is.


Gondolom Iphone-on vagy Windows phone-on is van hasonló opció. Ennyi, onnantól küldhetnek 1000 sms-t is, a rendszer rögtön törli.

2015. dec. 2. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Más banknál dolgozok, nálunk ha valaki ilyen panasszal jön be, és nyilatkozik róla, hogy a telefonszám az övé, másolásra átadja a szerződését, akkor törli a központ a telefonszámot a korábbi tulajtól. Sajnos nem millióból egy vagy, én másfél éve dolgozom bankban, és már nekem is volt több ilyen esetem, de szinte minden héten van ilyen ügyfelünk a fiókunkban. Írásban tegyél panaszt, mellékeld a szerződésed, így lesz nyoma a bejelentésednek.
2015. dec. 3. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítségeket, a tiltólistát most megpróbáltam, és elvileg minden hívás sms tiltását írja ki, majd meglátjuk hó végén jön-e az sms.

Ha más nincs akkor az utolsó válaszadónak megfogadom a tanácsát és bemegyek.

Feleségem jogi lépéseket akar eszközölni de nekem nincs idegzetem az ilyen ügyekhez.

Köszönöm mindenkinek a helpet, mentek a pozitív újjak :)

2015. dec. 3. 21:32
 6/6 A kérdező kommentje:
2019 nyarán újból megpróbálkoztam, és természetesen kitértek előllem, de 3. levelezésnél hogy a közösségi média útján majd én megkeresm a hölgyet, ha ők nem segítenek, akkor a kövi levélben érdekes módon azt írták hogy a telefonszámomat törölték a rendszerükből....... érdekes :D
2019. okt. 2. 10:44

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!