Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Minden hónapban csúszok 2...

Minden hónapban csúszok 2 hetet a hitelemmel, a bank minden hónapban zaklat ebben a két hétben, miért jó ez nekik?

Figyelt kérdés

Persze értem én, hogy a pénzüket akarják.

Meg is kapják. Van egy határidő, de 2 héttel később kapok fizetést.

Azt ne írjátok, hogy fizessek egyszer duplán, utána soha többé nem leszek elcsúszva.

Na a lényeg, hogy minden egyes hónapban, évek óta, kifizetem a részletet. Igen, csúszok, de nem maradok adósuk. Nekem ez nem gond, rámegy egy pici késedelmi kamat, ami nem vészes, és mivel mindig 2 hétről van szó, emiatt nem leszek KHR-es.


Évekkel ezelőtt is hívogattak, minden hónapban elmondtam, hogy mi van, fizetéskor fogok fizetni (illetve ők vonják le), nem is volt belőle semmi, beírtak egy új dátumot, utána nem hívtak.

De ezt meguntam, hogy éveken át minden hónapban elmondjam egy-egy új embernek, ráadásul idióta megoldás, hogy ők hívnak, és egyből adategyeztetést kérnek.

Ettől kinyílik a bicska az ember zsebében, hogy felhív valaki, azt se tudom, ki az, és kérdezi az adataimat. Volt, amikor bepöccentem, mert ő maga be sem mutatkozott. Mondom akkor azt mondja meg, honnan telefonál. Azt mondja, nem mondhatja meg, amíg nem egyeztettük az adataimat. Na jó, mondom, akkor egy vadidegennek meg nem fogom kiadni az adataimat, szevasz.


Miért nincs ezeknek egy olyan rendszerük, vagyis miért nem úgy szűrik ki a hátralékosokat, hogy az valós képet mutasson? Hogy azt zaklassák, aki valóban nem akar fizetni? Ha már több éves tendencia, hogy fizetek, csak később, akkor ennek mi értelme van?

Többe kerüül nekik ez a hívogatás, mint ha nem tennének semmit.


Arról nem is beszélve, hogy mit érnek el ezzel az egésszel? Aki akar és tud fizetni, az 100%, hogy fog. Akinek van hitele, az nagyon jól tudja, hogy mikor és mennyit kell fizetni.

Akinek meg nincs pénze, vagy nincs hajlandósága, azt egy ilyen hívás nem fogja megváltoztatni, ettől senki nem fog fizetni! Hiszen ha nincs miből, akkor mit számít, hogy egy kis ügyintéző felhív? Attól nekem nem lesz több pénzem.


Ami miatt most ezt leírtam: tegnap 20x hívtak. Egyetlen nap alatt. Nem fogom még évekig minden hónapban eljátszani, hogy vadidegennek ecsetelgetem, mikor van fizetésem. Miért kell már az 1-2 héttel későket is így zaklatni? Hívogassa azt, akinek 2 havi részlete van elmaradva, vagy több.


Erstéről volt szó egyébként.


2015. szept. 30. 07:22
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:

"tudom, hogy legyűjtik, és az ügyintéző csak egy listát kap. csak értelmét nem látom, hogy mondjuk már a 3 napos késésért is telefonálnak. "


--- pedig hidd el, nem hasra ütés szerűen választják ki, hogy mikor hívjanak, okos emberek mindenféle statisztikákat figyelembe véve alakították ki ezt a folyamatot ilyenre, akkor is, ha neked személy szerint ez nem felel meg, logikátlan, vagy éppen felesleges. A tömegeknél vélhetően ez válik be, és így ezt követik.

2015. szept. 30. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

A hitelszerződés többek közt azt is rögzíti, hogy a törlesztőrészletet hányadikáig KELL befizetned.

Te ezt következetesen nem teljesíted. Ezért szólít fel a bank minden hónapban.

Ez egy szerződési feltétel, amit a szerződés aláírásával vállaltál, de nem teljesíted.

2015. okt. 1. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 anonim ***** válasza:
Amúgy te nem hívnad naponta hússzor is a főnöködet, ha nem kapnál időben fizetést?
2015. okt. 1. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!