Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Sajnáljuk, de az Ön által...

Sajnáljuk, de az Ön által megadott TeleKód letiltott?

Figyelt kérdés
Meg szerettem volna nézni az egyenlegemet, de a fenti üzenet fogad. Mi lehet a probléma? A kártáymat még nem használtam korábban, nincs aktiválva, PIN kód isncs rajta, lehet ez a gond?

2015. júl. 30. 20:25
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha nincs aktiválva egy kártya, mégis, mit akarsz megnézni?
2015. júl. 30. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
A kártya aktiválásától függetlenűl még él a számla.
2015. júl. 30. 21:03

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!