Az OTP bankszámlámon miért nem tudom meg nézni a tranzakciókat a webes felületnél?
Figyelt kérdés
"Az ön által lekérdezett időintervallumban a kiválasztott számlán, OTPdirekt internetes bankszámla szolgáltatáson keresztül tranzakció nem történt." -Ezt írja, pedig történt!2015. júl. 13. 06:49
1/4 A kérdező kommentje:
Valakinek ennyi szabadideje legyen mint neked... Szerinted miért van ez az oldal? Ha valaki tudja akkor megmondja nekem, és kell rohangálni a bankba. Amúgy, ment a report:)
2015. júl. 13. 07:28
2/4 anonim válasza:
Megmondom, azért nem látod a tranzakciókat, mert:
"Az ön által lekérdezett időintervallumban a kiválasztott számlán, OTPdirekt internetes bankszámla szolgáltatáson keresztül tranzakció nem történt"
Tehát:
1. elkattintasz valamit
2. nincs még lekönyvelve
3. félrekattintottál
4. elnyomtál valamit
5. még mindig elkattintottál valamit
6. rosszul emlékszel
3/4 A kérdező kommentje:
Nem sok mindent lehet ott elkattintani, de oké. Akkor max még nincs lekönyvelve. De lassan már 3 napja?
2015. júl. 13. 07:35
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!