Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Az OTP bankszámlámon miért...

Az OTP bankszámlámon miért nem tudom meg nézni a tranzakciókat a webes felületnél?

Figyelt kérdés
"Az ön által lekérdezett időintervallumban a kiválasztott számlán, OTPdirekt internetes bankszámla szolgáltatáson keresztül tranzakció nem történt." -Ezt írja, pedig történt!

2015. júl. 13. 06:49
 1/4 A kérdező kommentje:
Valakinek ennyi szabadideje legyen mint neked... Szerinted miért van ez az oldal? Ha valaki tudja akkor megmondja nekem, és kell rohangálni a bankba. Amúgy, ment a report:)
2015. júl. 13. 07:28
 2/4 anonim ***** válasza:

Megmondom, azért nem látod a tranzakciókat, mert:


"Az ön által lekérdezett időintervallumban a kiválasztott számlán, OTPdirekt internetes bankszámla szolgáltatáson keresztül tranzakció nem történt"


Tehát:


1. elkattintasz valamit

2. nincs még lekönyvelve

3. félrekattintottál

4. elnyomtál valamit

5. még mindig elkattintottál valamit

6. rosszul emlékszel

2015. júl. 13. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Nem sok mindent lehet ott elkattintani, de oké. Akkor max még nincs lekönyvelve. De lassan már 3 napja?
2015. júl. 13. 07:35
 4/4 anonim ***** válasza:
Hétvégén nem szoktak könyvelni.
2015. júl. 13. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!