K&H-s vagyok,3x próbálkoztam rossz pinkóddal,4x-re már jól írtam be a pin kódot, de nem engedett pénzt levenni. A kártyát nem nyelte be! Ilyenkor 24 órás letiltást kapok vagy igényelnem kell új kártyát?
Figyelt kérdés
2015. máj. 18. 10:36
1/1 anonim válasza:
A kártyán/ATM-en nincs ügyfélszolgálati telefonszám?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!