A Paypass-os fizetést ugye köteles megkérdezni az eladó/pénztáros?
Figyelt kérdés
Erste WizzAir kártyám van, nem kapok sms-t a paypass-os fizetésekről, kivéve a McDonalds-ban. Ezek az összegek később kerülnek könyvelésre, és 1 héttel később jön az sms, hogy x összeg az egyenlegem, most már rájöttem miért. Mivel eddig nem tudtam ezt, nem figyeltem ha fizetek, de most látom, hogy nagyon sok helyen elveszik a kártyát, és lehúzza paypass-sal. Én tudom rosszul, vagy ugye köteles megkérdezni az eladó, hogy mehet-e paypass-sal vagy rendesen szeretném? Ha szólok, hogy legközelebb kérdezzen meg, húzza a száját mindegyik. Ilyenkor mit lehet tenni? Van értelme panaszkönyvvel szórakozni a sokadik alkalom után is?2014. okt. 21. 12:25
1/4 anonim válasza:
" Van értelme panaszkönyvvel szórakozni a sokadik alkalom után is?"
Az égvilágon semmi értelme.
2/4 anonim válasza:
Nem tudom, mit problémázol ennyit, amikor átadod a kártyádat, akkor mondd meg, hogy nem PayPassal akarsz figyelni.
3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm az igazán segítő kommentedet drága utolsó.
2014. okt. 21. 14:21
4/4 anonim válasza:
Szerintem csináltass még egy paypassos kártyát, és amikor paypassal lehúzzák szólj, hogy ácsi! Sztornozzák, mert te renedsen szeretnél fizetni, és odanyújtod a másikat. Aztán amikor megkapod a számlát, sztornóztasd megint mert azzal a kártyával paypassosan szeretted volna. Persze előre ne szólj nekik soha, inkább írj a panaszkönyvbe
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!